TŪKSTANTMEČIO DARŽELIS '24. Metodinė konferencija | Pedagogas.lt

TŪKSTANTMEČIO DARŽELIS '24. Metodinė konferencija

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Konferencijos atidarymas

1/10

00:01:09

Metodai, padedantys susitelkti hiperaktyviam vaikui

2/10

00:17:06

Patarimai, kaip įrengti sensorines erdves darželiuose

3/10

00:21:56

Šešėlių teatras – raktas į sėkmingą darželio grupės komunikaciją

4/10

00:22:47

Matematikos lauke metodika

5/10

00:16:29

Veiklų planavimas darželyje taikant mąstymo įpročių ugdymo strategijas

6/10

00:24:21

Dalykai, apsunkinantys vaikams dieną darželyje: apie ką neretai nepagalvoja suaugusieji?

7/10

00:24:02

Ypatingų poreikių vaikams susikaupti padedantys metodai

8/10

00:40:07

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/10

Testas

10/10

Mokymo medžiaga

Jokia paslaptis, kad planuoti ir kiekvieną minutę naudingai išnaudoti įgudę mokytojai negali skirti visos dienos teoriniams mokymams. Tačiau pasisemti žinių ir gauti darbe pagelbėsiančių praktinių patarimų juk norisi. 

Dėl šios priežasties sukūrėme naujo formato METODINĘ KONFERENCIJĄ, kuri bus sudaryta tik iš 15 minučių trukmės pranešimų! Konferencijoje pranešėjai pasidalins praktiniais metodais ir priemonėmis, kurie padės lengviau įveikti būsimus pokyčius tokiose srityse kaip veiklų planavimas, įtraukusis ugdymas, veiklų, metodų ar erdvių kūrimas darželyje.

 

Apie konferenciją:

 

  • itin konkretūs 15 min. trukmės pranešimai;
  • darbe praktiškai pritaikoma informacija;
  • profesionalūs lektoriai praktikai; 
  • galimybė renginio metu užduoti klausimus ir išgirsti atsakymus;
  • konferencijos įrašas, kurį galėsite peržiūrėti patogiu laiku;
  • konferencijos trukmė – 3 val.

Lektoriai ir jų pranešimai

img

Juventa Mudėnienė

pranešimo laikas

12:00-12:05 val

lektoriaus(-ės) tema

Konferencijos atidarymas

Apie pranešėją

Ergoterapeutė, įtraukiojo ugdymo specialistė Daugiau apie lektorių

img

Inga Budraitienė

pranešimo laikas

12:05-12:25 val

lektoriaus(-ės) tema

Metodai, padedantys susitelkti hiperaktyviam vaikui

Naujausių tyrimų duomenimis, 3-10 % ikimokyklinio amžiaus vaikų yra hiperaktyvūs, o informacijos apie hiperaktyvumo sutrikimą bei darbą su jį turinčiais vaikais vis dar maža. Šis pranešimas itin pasitarnaus ne tik dirbantiems su ikimokyklinio amžiaus hiperaktyviais vaikais ugdymo ar globos įstaigose, bet ir tėvams, nes psichologė, lektorė pasidalins praktiniais metodais, padėsiančiais hiperaktyviam vaikui susitelkti. 

Apie pranešėją

Psichologė ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Daugiau apie lektorių

img

Gabrielė Tervidytė-Arandi

pranešimo laikas

12:25-12:45 val

lektoriaus(-ės) tema

Patarimai, kaip įrengti sensorines erdves darželiuose

2024-ieji paskelbti įtraukiojo ugdymo metais. Turi būti perengtos ne tik programos, bet ir priemonės bei sensorinės erdvės, siekiant kuo kokybiškesnės ypatingų poreikių turinčių vaikų integracijos. Pranešimo metu lektorė pasidalins metodais ir praktiniais patarimais, į ką atkreipti dėmesį įrengiant sensorines erdves. 

Apie pranešėją

Lektorė, socialinės politikos ekspertė Daugiau apie lektorių

img

Juventa Mudėnienė

pranešimo laikas

12:45–13:05 val

lektoriaus(-ės) tema

Šešėlių teatras – raktas į sėkmingą darželio grupės komunikaciją

Ar žinojote, kad vienas iš būdų komunikuoti ir patirti ugdymo sėkmę darželyje yra šešėlių teatras? Pasirodo, tai vienas iš paprasčiausių ir vaikams priimtiniausių būdų išreikšti savo poreikius ir megzti socialinius ryšius. Kaip šią metodiką pritaikyti darželyje pristatys ergoterapeutė, įtraukiojo ugdymo specialistė.

Apie pranešėją

Ergoterapeutė, įtraukiojo ugdymo specialistė Daugiau apie lektorių

img

Laura Bajoriūnė

pranešimo laikas

13:05-13:25 val

lektoriaus(-ės) tema

Matematikos lauke metodika

Ikimokyklinį bei priešmokyklinį ugdymą reglamentuojantys dokumentai nurodo, jog šio amžiaus vaikų matematiniai gebėjimai turi būti nuolat lavinami. Pedagogams kyla klausimas, kaip matematiką padaryti įdomią. Lektorė sako, kad išeitis – vaikų matematinių įgūdžių lavinimą perkelti į lauką: skaičiuoti, matuoti, sverti, pažinti geometrines figūras. Tam puikiai tarnaus gamtinės priemonės, o matematikos mokytis lauke bus be galo įdomu! 

Apie pranešėją

Socialinė pedagogė Daugiau apie lektorių

img

Juventa Mudėnienė

pranešimo laikas

13:25-13:40 val

lektoriaus(-ės) tema

Konferencijos pertrauka

Apie pranešėją

Ergoterapeutė, įtraukiojo ugdymo specialistė Daugiau apie lektorių

img

doc. dr. Sergejus Neifachas

pranešimo laikas

13:40-14:05 val

lektoriaus(-ės) tema

Veiklų planavimas darželyje taikant mąstymo įpročių ugdymo strategijas

Kritinio mąstymo ugdymas, veiklų planavimo įgūdžiai  – svarbūs uždaviniai ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme. Lektorius pranešimo metu pristatys praktinius metodus, skirtus veiklų planavimui, kalbės, kaip taikyti mąstymo įpročių ugdymą bei kaip praktiškai diegti skirtingas ugdymo ir savarankiško mokymosi strategijas.

Apie pranešėją

Darželio direktorius, dėstytojas Daugiau apie lektorių

img

Dovilė Gvazdaitienė

pranešimo laikas

14:05-14:25 val

lektoriaus(-ės) tema

Dalykai, apsunkinantys vaikams dieną darželyje: apie ką neretai nepagalvoja suaugusieji?

Vaiko adaptacija ar grįžimas į darželį po vasaros atostogų kelia nemažai streso ne tik vaikui,  bet ir tėvams bei pedagogams. Ar galėtumėte pagalvoti, kad mažylis gali jausti stresą, verkti ar ilgą laiką nenurimti paprasčiausiai dėl... trinančios etiketės, per ilgų rankovių ar megztinio aukštu kaklu, graužiančio smakrą, netinkamų prisilietimų ar kitų dirgiklių? Kokie ženklai išduoda, kad vaikas jaučia papildomus dirgiklius, ir kaip galima jų išvengti – šiame ypač praktiniame pranešime. 

Apie pranešėją

Puslapių „Autistiška lietuviškai“ autorė, specialistų duombazės www.spalvotossmegenys.lt kūrėja Daugiau apie lektorių

img

Eglė Kairelytė-Sauliūnienė

pranešimo laikas

14:25-14:45 val

lektoriaus(-ės) tema

Ypatingų poreikių vaikams susikaupti padedantys metodai

Sunku sutelkti dėmesį, vaikas nejaučia motyvacijos, blaškosi, yra lengvai išdirginamas – greičiausiai tikrai girdėtos problemos, su kuriomis tenka susidurti darželių mokytojams. Lektorė neabejoja, kad GALIMA rasti ir pritaikyti priemones ir metodus, padėsiančius vaikui susitelkti. Kokie jie? Išgirsite pranešimo metu.

Apie pranešėją

edukologė, VšĮ „Abos centras“ steigėja ir vadovė Daugiau apie lektorių

img

Juventa Mudėnienė

pranešimo laikas

14:45-14:50 val

lektoriaus(-ės) tema

Konferencijos pabaiga

Apie pranešėją

Ergoterapeutė, įtraukiojo ugdymo specialistė Daugiau apie lektorių

Lektoriai

Laura Bajoriūnė

Laura Bajoriūnė

Socialinė pedagogė

Inga Budraitienė

Inga Budraitienė

Psichologė ikimokyklinio ugdymo įstaigose.

doc. dr. Sergejus Neifachas

doc. dr. Sergejus Neifachas

Darželio direktorius, dėstytojas

Juventa Mudėnienė

Juventa Mudėnienė

Ergoterapeutė, įtraukiojo ugdymo specialistė

Gabrielė Tervidytė-Arandi

Gabrielė Tervidytė-Arandi

Lektorė, socialinės politikos ekspertė

Dovilė Gvazdaitienė

Dovilė Gvazdaitienė

Puslapių „Autistiška lietuviškai“ autorė, specialistų duombazės www.spalvotossmegenys.lt kūrėja

Eglė Kairelytė-Sauliūnienė

Eglė Kairelytė-Sauliūnienė

edukologė, VšĮ „Abos centras“ steigėja ir vadovė

Atsiliepimai