Vadovo vaidmuo skatinant pedagogų bendradarbiavimą ir komandinį darbą. TD '24 | Pedagogas.lt

Vadovo vaidmuo skatinant pedagogų bendradarbiavimą ir komandinį darbą. TD '24

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/31

00:03:20

Pirmoji prieiga: besimokanti bendruomenė - ar suvokiame savo vaidmenį?

2/31

00:03:07

Problemos apibrėžties kontekstai

3/31

00:02:36

Mokytojo – klasės lyderio profilio modeliavimas

4/31

00:02:05

Mokytojo – klasės lyderio profilio ID požymiai

5/31

00:01:46

Mokytojo lyderio / besitobulinančio mokytojo indeksas

6/31

00:01:10

Dialogo pradžioje naujumo patyrimas

7/31

00:04:19

Probleminės įžvalgos

8/31

00:02:46

Ką reiškia lyderystė?

9/31

00:03:29

Suvienyti bendruomenę

10/31

00:00:48

Komunikacijos strategijos žingsniai

11/31

00:08:36

Kokios kaitos siekia pedagogai?

12/31

00:02:22

Darželis, kuriame geras visiems

13/31

00:02:33

Kaip aš suprantu gerą ugdymą lopšelyje-darželyje?

14/31

00:03:11

STEAM ugdymo prieiga: kelionė į vaiko smalsumą ir kūrybingumą. STEAM laboratorija

15/31

00:03:51

Finansavimo poreikis

16/31

00:02:13

Apibendrinimas

17/31

00:02:53

Tinklaveikos programų vystymas, skatinant bendruomenės kūrimąsi, augimą ir plėtrą

18/31

00:00:38

Kas yra geras lyderis?

19/31

00:07:36

Vadovams būdingos kompetencijos

20/31

00:02:46

Kaip taikyti švietimo lyderystę organizacijoje?

21/31

00:01:00

Kaip reiškiasi mokytojų lyderystė?

22/31

00:03:04

Vadovo paraštės. 5 lyderystės praktikos

23/31

00:02:43

Projektas "gerumo rankos"

24/31

00:00:39

Kaip pagerinti vadovavimą?

25/31

00:12:55

IB PYP programos modelio gairių įprasminimas Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigose

26/31

00:02:17

Komandos bendradarbiavimo strategijos vadovams

27/31

00:04:52

Klausimų - atsakymų sesija

28/31

00:20:00

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

29/31

Testas

30/31

Pažyma

31/31

Informacija

Šis mokymas yra tęstinės kvalifikacijos tobulinimo programos „Tūkstantmečio darželis '24“ dalis. 

Vadovo vaidmuo yra vienas svarbiausių dirbant komandoje. Todėl seminare nagrinėsime, kaip vadovui skatinti ir stiprinti komandiškumą, efektyvią komunikaciją, sklandų pedagogų darbą, kad visa tai užtikrintų pozityvią atmosferą ir padėtų siekti ilgalaikių ugdymo įstaigos planų.

 

Proaktyvaus bendravimo įgūdžių tobulinimas ir seminare įgyti konkretūs įrankiai organizuojant pedagogų bendradarbiavimą ir komandinį darbą pasitarnaus kaip motyvacinė priemonė stiprinant ugdymo įtaigą kaip besimokančią bendruomenę, auginant pedagogų bendrumo ir įsitraukimo jausmą.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • kaip skatinti vadovų pasitikėjimą mokytojais ir didinti jų veiklos veiksmingumą;
  • kaip stiprinti mokytojų profesinį potencialą;
  • kaip susigrąžinti gerą jausmą profesinėje komunikacijoje;
  • kokios komandinės lyderystės kompetencijos yra būtinos ugdomosios veiklos kokybei užtikrinti.


Po mokymo gebėsite:

  • geriau suprasti, kaip komandinis bendradarbiavimas ir pedagogų asmeninės lyderystės gebėjimai padeda ugdymo įstaigoms pasinaudoti kolektyvinėmis žiniomis, įgūdžiais ir kūrybiškumu;
  • pasitelkdami bendradarbiavimą ir komandinę veiklą, veiksmingiau spręsti problemas, efektyviau naudoti išteklius, skatinti inovacijas;
  • komandoje dirbdami kartu, greičiau ir efektyviau pasiekti ugdymo įstaigos tikslus bei veiklos kokybės rezultatus.

Lektoriai

doc. dr. Sergejus Neifachas

doc. dr. Sergejus Neifachas

Darželio direktorius, dėstytojas

Atsiliepimai

Mokymo medžiaga