Vaikų, turinčių emocijų, elgesio ir intelekto sutrikimų, pažinimo ir pagalbos galimybės | Pedagogas.lt

Vaikų, turinčių emocijų, elgesio ir intelekto sutrikimų, pažinimo ir pagalbos galimybės

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/24

Įtraukusis ugdymas - mokykla kiekvienam

2/24

Mokiniai, turintys negalių

3/24

Intelekto sutrikimas

4/24

Nuomonės apie protiškai atsilikusius asmenis

5/24

Intelekto sutrikimo laipsnis

6/24

Rekomendacijos pedagogams

7/24

Elgesio ar/ir emocijų sutrikimai

8/24

Aktyvumo ar/ir dėmesio sutrikimams būdinga

9/24

Hiperaktyvių vaikų požymiai

10/24

Anketa pedagogams

11/24

Filmo rekomendacija

12/24

Rekomendacijos pedagogams

13/24

Elgesio sutrikimai

14/24

Agresyvus elgesys

15/24

Rekomendacijos pedagogams

16/24

Prognozė

17/24

Emocijų sutrikimams būdinga

18/24

Anketa vaiko nerimui nustatyti

19/24

Nerimo anketos rezultatai

Rekomendacijos pedagogams

20/24

Depresyvaus vaiko požymiai

21/24

Rekomendacijos pedagogams

Klausimų - atsakymų sesija

22/24

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

23/24

Testas

24/24

Informacija

Mokymas priklauso ilgalaikei programai Mokytojo padėjėjo mokymų programa’24“ (40 val.). Programa skirta visiems būsimiems ir esamiems mokytojų padejėjams, dirbantiems mokyklose, taip pat pedagogams, norintiems pažinti specialiųjų poreikių turinčius vaikus ir gebėti pritaikyti jiems tinkamus ugdymo metodus. 

 

Mokėkite už mokymus mažiau ir įsigykite visą mokytojo padėjėjo programą ČIA.

 

Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Šiandien fiksuojama, kad mokytojų padėjėjams itin trūksta žinių apie specialiųjų poreikių vaikus, jų atpažinimo, įvertinimo ir ugdymo ypatumus, pagalbos galimybes. Visus šiuos klausimus analizuosime seminare. Mokymo dalyviai formuosis ir tobulins šias kompetencijas: mokinio pažinimo ir jo pripažinimo, mokymo(si) proceso valdymo, reflektavimo ir mokymosi mokytis.

 

Mokymo metu sužinosite:

  • kokie yra mokinių, turinčių emocijų ir elgesio, intelekto, kompleksinių sutrikimų / negalių, ypatumai;
  • kokios šių sutrikimų priežastys, specialiųjų poreikių įtaka vaiko asmenybei ir socialinei raidai;
  • kokie yra šių mokinių ugdymo ir auklėjimo ypatumai;
  • kokios yra pagalbos jiems galimybės.

 

Po mokymo gebėsite:

  • atpažinti šiuos specialiuosius ugdymosi poreikius;
  • juos įvertinti ir taikyti reikalingą pagalbą / ugdymą;
  • analizuoti praktinės patirties atvejus.

 

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos.

 

Lektoriai

Audra Tamošaitienė

Audra Tamošaitienė

Švietimo pagalbos tarnybos psichologė, psichologijos mokytoja metodininkė.

Atsiliepimai