Edukacinis bankas
2024 m. lapkričio 18 d.
Inovatyvūs ugdymo(si) metodai ir aplinkos: II dalis

Pristatome leidinį „Inovatyvūs ugdymo(si) metodai ir aplinkos: II dalis“, kuris buvo parengtas Šiaulių „Santakos“ ugdymo centro pedagogų, remiantis „Erasmus+“ projekto metu įgyta patirtimi, apimančia darbo stebėjimus, kursus bei gerąsias praktikas iš įvairių Europos mokyklų. Šis leidinys skirtas mokytojams, ieškantiems naujų būdų efektyviai ugdyti mokinius, naudojant inovatyvius metodus bei šiuolaikiškas mokymosi aplinkas.
Leidinyje rasite:
- Įvairių ugdymo(si) metodų, skirtų aktyviam ir kūrybiškam mokinių įsitraukimui į mokymosi procesą, šiuolaikiškų skaitmeninių platformų ir priemonių, kurios padės praturtinti pamokų turinį ir skatins mokinius naudotis technologijomis mokantis.
- Nusiraminimo technikų, metodų ir praktikų, padedančių mokiniams išlaikyti emocinę pusiausvyrą bei geriau susikaupti pamokų metu.
- Pavyzdžių, kaip sukurti mokymuisi palankią aplinką, skatinančią mokinių kūrybiškumą ir savarankiškumą.
- Praktinių vertinimo ir įsivertinimo įrankių, padedančius mokiniams geriau suprasti savo mokymosi pažangą, reflektuoti mokymosi procesą, kad taptų aktyviais mokymosi dalyviais.
Šis leidinys gali tapti vertingu pagalbininku mokytojams, kurie siekia atnaujinti savo ugdymo praktiką, suteikti mokiniams naujų įgūdžių ir pritaikyti šiuolaikinius ugdymo metodus savo klasėse.
Kiti įrašai

Geroji patirtis
Traukiniais per Europą: kai kelionė tampa galimybe visiems
Dar viena Kauno šv. Roko mokyklos komanda leidosi į kelionę traukiniais. Mažiau galimybių turinčios mokinės ir jas lydėjusios mokytojos šių metų balandį–gegužę dalyvavo Europos Sąjungos programos „Erasmus+“ įtraukties veiksme ir... Skaityti daugiau
Geroji patirtis
Mokytojų darbo stebėjimo vizitas Italijoje: patirtys, įžvalgos ir profesinis augimas
2025 m. balandžio 28 – gegužės 2 d. grupė pedagogų iš Šiaulių „Santakos“ ugdymo centro dalyvavo „Erasmus+“ programos darbo stebėjimo vizite Italijoje, kur lankėsi dviejose ugdymo įstaigose: Istituto Comprensivo 1... Skaityti daugiau