Naujienos
2021 m. balandžio 09 d.
Klasės vadovas šiandien: aktualiausios tendencijos

Klasės vadovas – tai pirmiausia lyderis, pavyzdys, autoritetas savo mokiniams. Nėra taip paprasta juo tapti, tiesa? Tačiau būti tikru, autentišku autoritetu auklėtiniams – tai ne tik kiekvieno klasės vadovo svajonė, bet ir tiesioginė pareiga.
Tam, kad taptume gerais lyderiais, puikiais autoritetais, pirmiausia reikia įgyti kitų pasitikėjimą. Tai nuo seno žinoma išmintis, apie kurią kalbėjo dar pats Saliamonas. Pasak jo, „vadovavimas – tai sugebėjimas ir valios stiprybė telkti žmones bendram tikslui ir charakteris, įkvepiantis pasitikėjimą“. Tad kaipgi jį įgyti?
Neseniai nuotolinių kvalifikacijos kėlimo mokymų lyderis pedagogams Lietuvoje Pedagogas.lt organizavo švietimo konferenciją KLASĖS VADOVAS 2021, kurioje buvo aptartos ryškiausios šiandieninės klasės vadovo darbo tendencijos, gairės, aktualūs pokyčiai.
Kruopščiai atrinkti pranešėjai aptarė realią šiandieninę švietimo situaciją Lietuvoje, kuriai didelę įtaką padarė pandemijos ir nuotolinio mokymo(si) padiktuotos naujos sąlygos. Švietimo profesionalai, klasių vadovai, psichologijos specialistai dalinosi ne tik praktiniais pavyzdžiais, pačių taikomomis efektyviomis metodologijomis bei technikomis, bet ir gilesnėmis psichologinėmis įžvalgomis, padedančiomis pamatyti situaciją bei galimas problemas plačiau, priartėti prie jų esmės.
l
Renginio metu aptartos temos tiesiogai prisideda ne tik prie klasės auklėtojo autoriteto kūrimo mokinių akyse, bet ir visapusiškai darnesnio, efektyvesnio ugdymo proceso bei geresnių mokinių akademinių rezultatų. Geri akademiniai rezultatai - tai efektyvaus, mokinį atskleidžiančio ugdymo proceso pasekmė.
Konferencijos įrašas pasirodys jau visai netrukus – sekite Pedagogas.lt naujienas.
Sėkmingo ir prasmingo profesinio tobulėjimo! Juk iš tiesų geras mokytojas tas, kuris nuolat mokosi pats.
Pedagogas.lt
Kiti mokymai
.jpg)
Geroji patirtis
Atvira integruota lietuvių kalbos ir literatūros, gamtos mokslų, dailės pamoka „Rudenėlio margas rūbas“
Specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turinčių vaikų/mokinių ugdymas kelia didelius iššūkius. Norint, kad SUP mokinys aktyviai dalyvautų pamokoje ir siektų akademinių rezultatų, pagrindinis vaidmuo tenka pedagogui, kurio veikla reikalauja įvairių gabumų,... Skaityti daugiau
Geroji patirtis
Skaitmeniniai įrankiai ir kritinis mąstymas: ugdymas, kuris keičia xxi amžiaus kompetencijų ateitį
Kūrybiškumas, kritinis mąstymas, bendravimas ir bendradarbiavimas glaustai atspindi pagrindinių XXI amžiaus kompetencijų, kurių turi būti mokoma ir kurių turi mokytis būsimi aktyvūs ugdymo proceso dalyviai, esmę. Nepaisant to, kad pedagogai... Skaityti daugiau