Kaip efektyviai dirbti grupėje su skirtingų poreikių vaikais? | Pedagogas.lt

Kaip efektyviai dirbti grupėje su skirtingų poreikių vaikais?

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/10

00:03:33

Požiūris

00:02:50

Individualus pagalbos vaikui planas

2/10

00:02:20

Fiziologiniai žmogaus poreikiai

3/10

00:01:13

Fiziologinis vaiko poreikis: miegas

00:03:00

Fiziologinis vaiko poreikis: valgis

00:04:28

Fiziologinis vaiko poreikis: kūniškas pasitenkinimas

00:03:57

Saugumo poreikiai

4/10

00:02:24

Vaiko saugumo poreikiai: aplinka be skurdo

00:02:01

Vaiko specialiųjų ugdymo poreikių įvertinimas ir reikiamos pagalbos skyrimas

00:01:57

Vaiko (ir kitų) saugumo poreikiai bus patenkinti, jei...

00:02:30

Aplinkos pritaikymas ugdymo įstaigoje

00:03:40

Vaikui reikiamos specialistų pagalbos teikimas ugdymo įstaigoje

00:08:47

Vaiko saugumo poreikį užtikrina ribos

00:03:52

Vaiko meilės poreikiai

5/10

00:15:01

Vaiko savigarbos poreikiai

6/10

00:15:16

Savirealizacijos poreikis

7/10

00:14:43

Klausimų - atsakymų sesija

8/10

00:25:36

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

9/10

Pažyma

10/10

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Klausimai lektoriui

Šis mokymas yra ilgalaikės programos „Tūkstantmečio darželis: įtrauktis, inovacijos, psichologija, (40 val.)“ dalis. Ilgalaikės programos rengimą ir renginius organizuoja ir kvalifikacijos programą ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Visi dalyviai gaus 2 val. KT pažymas.

Darželio pedagogo kasdienybė lengva atrodo tik tiems, kas niekada nedirbo mokytoju. Reikalavimų gausa iš įstaigų vadovybės bei pokyčiai valstybės mastu: įtraukusis ugdymas, STEAM, veiklų diferencijavimas, individualūs mokymo(si) planai… bet ar nieko nepamiršome? Ar tarp visų reikalavimų atsirado: „būtinybė pedagogui – pasirūpinti savo psichologine sveikata“?

Mokymo metu sužinosite:

  • Kokie yra psichologinės sveikatos veiksniai?
  • Ką apie mus sako mūsų emocinės reakcijos ir kaip jos mums padeda?
  • Kaip atpažinti, jog Jūsų krūvis yra per didelis?
  • Kokiu atveju reikia keisti mąstymą, o kokiu atveju turime keisti situaciją?
  • Kurie atsipalaidavimo būdai veikia, o kurie tik sukuria iliuziją, jog padeda?
  • Kaip papildyti savo psichinius resursus?
  • Kurie mūsų įpročiai mums kenkia, o kurie padeda?
  • Kaip padėti sau ir kitiems?
  • Kaip gautas žinias pritaikyti realiame gyvenime?

Po mokymo gebėsite:

  • Sąmoningai analizuoti savo jausmus ir savijautą;
  • Atpažinti psichologinės pagalbos poreikį;
  • Brėžti sau ribas, kai darbo krūvis tampa per didelis;
  • Atsisakyti neigiamų nuostatų;
  • Išgryninti, kuri psichologinės sveikatos stiprinimo sritis labiausiai nukenčia ir kaip tai pakeisti;
  • Atrasti Jums tinkamiausius psichologinės sveikatos stiprinimo metodus;
  • Atlikti pratimus, padedančius susigrąžinti emocinę pusiausvyrą;
  • Išsiugdyti sveikatą stiprinančius įpročius;
  • Padėti aplinkiniams stiprinti jų psichologinę sveikatą.

Lektoriai

Rūta Misiulienė

Rūta Misiulienė

Psichologė, konsultantė

Atsiliepimai