Kaip formuoti efektyvias užklausas? Promptų inžinerija | Pedagogas.lt

Kaip formuoti efektyvias užklausas? Promptų inžinerija

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/12

00:05:02

Pasikartojame (prompto formulę)

2/12

00:11:20

Kur AI jus vis dar nuvilia - kad ir kiek laiko skirtumėt prompto rašymui? Kas vis nepavyksta, nors bandėte daug kartų?

3/12

00:03:28

Koks jūsų auksinis promptas, kurį naudojate vėl ir vėl? Kokį promptą galėtumėte rekomenduoti kolegai mokytojui, nes jis tiesiog veikia?

4/12

00:01:46

Prompt engineering

5/12

00:03:10

Kaip patobulinti savo užklausas?

6/12

00:00:20

Pakartotinė prompto peržiūra

00:01:10

Atskirtite informaciją punktais

00:01:47

Performuluok

00:02:49

Apribojimai

00:02:12

Praktika

7/12

00:03:37

Haliucinacijos

8/12

00:00:35

Tyčinės haliucinacijos

00:01:02

Netyčinės haliucinacijos

00:02:01

Kaip nedaryti?

00:03:07

Kaip žinoti kada ir kur tikėtis haliucinacijų?

00:07:29

Chat-GPT nustatymas

9/12

00:07:21

O kaip formuoti užklausas vizualiam turiniui?

10/12

00:03:12

Užklausos pavyzdys

00:05:10

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

11/12

Testas

12/12

Informacija

Visi dalyviai gauna atskiras pažymas už kiekvieną programos seminarą, taip pat galima mokėti už mokymus mažiau ir įsigyti visą programą „DI mokytojams: praktika ir pritaikymas“ (40 val.).

 

Programos rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos tobulinimo programą ruošia VšĮ „Gyvenimo Universitetas LT“ (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38). 

Dirbtinis intelektas atsako taip, kaip jo paklausi. Akivaizdu: kuo aiškiau formuluojama užklausa, tuo naudingesnis ir tikslesnis atsakymas. Geras promptas padeda gauti konkrečius ir pamokoje pritaikomus rezultatus. O netiksliai suformuota užklausa dažnai duoda paviršutiniškus ar klaidingus atsakymus.

 

Šiame seminare dalyviai išmoks:

  • atpažinti gerą ir prastą promptą;

  • pagrindinius užklausos formulavimo principus;

  • struktūruoti užklausas taip, kad DI atsakymai būtų naudingi konkrečioje situacijoje;

  • pritaikyti konkrečius metodus siekiant gauti patikimą rezultatą;

  • taikyti DI dirbant su įvairiais dokumentų formatais.

 

Praktinių užduočių metu dalyviai išbandys skirtingų tipų užklausas, mokysis išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų, išmoks dirbti su dokumentiniais failais.

 

Tikslas – suteikti mokytojams aiškias gaires, kaip formuoti veiksmingas DI užklausas, kad rezultatai būtų naudingi kasdieniame ugdymo procese.

Lektoriai ir jų pranešimai

img

Šarūnas Dignaitis

pranešimo laikas

15 val. val

lektoriaus(-ės) tema

Kaip formuoti efektyvias užklausas? Promptų inžinerija

Apie pranešėją

Švietimo ir technologijų ekspertas Daugiau apie lektorių

Atsiliepimai