Konferencija: Bendravimas, suprantamas visiems

  • 1.
    Įžanga
    0:01:43
  • 2.
    Kaip stiprinti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą?
    0:03:05
  • 3.
    Vaiko sėkmė mokykloje
    0:01:05
  • 4.
    Mokymasis
    0:05:31
  • 5.
    Bendradarbiavimas
    0:00:14
  • 6.
    Vaikai moykloje dar tik mokosi gyvenimo pamokų, todėl labai sarbu jiems padėti išskleisti sparnus
    0:00:23
  • 7.
    Vaikui mokykloje svarbu
    0:11:24
  • 8.
    Tėvų, kurie buvo įsitraukę į mokyklos veiklą ir bendradarbiavo vaikai
    0:02:17
  • 9.
    Kodėl verta bendrauti net su sudėtingais tėvais
    0:02:08
  • 10.
    Priežastys, kodėl tėveliai tampa sudėtingi
    0:02:34
  • 11.
    Kaip mokytojai prisideda prie tėvų sudėtingumo?
    0:04:39
  • 12.
    Kad bendradarbiavimas būtų sėkmingas
    0:02:16
  • 13.
    Ką reikia žinoti bendraujant su tėvais
    0:01:11
  • 14.
    Susitarkite kaip bendradarbiausite
    0:04:47
  • 15.
    Darbas su tėvais
    0:03:35
  • 16.
    Pokalbio pradžia
    0:01:02
  • 17.
    Kaip pranešti tėvams apie netinkamą vaiko elgesį
    0:03:10
  • 18.
    Kai tėvai ateina su pastabomis pas jus
    0:04:22
  • 19.
    Klausimų atsakymų sesija
    0:07:51
  • 20.
    Kauno Jono Jablonskio gimnazijos sėkmės istorija. Švietimo sistemos kaitos pokytis taikant atvejo analizės metodą
    0:05:25
  • 21.
    Impulso efektas
    0:14:35
  • 22.
    Augimas
    0:07:46
  • 23.
    Stefani Becharos atvejis
    0:03:16
  • 24.
    Ugdydo įvairovė ir vienybė
    0:01:11
  • 25.
    Klasių modeliai
    0:00:40
  • 26.
    Verslumo klasės
    0:02:25
  • 27.
    Dvikalbio ugdymo klasė
    0:01:05
  • 28.
    Kūrybinių industrijų klasė
    0:00:58
  • 29.
    Germanistikos klasė
    0:01:00
  • 30.
    Akademinė klasė
    0:01:56
  • 31.
    Tarptautinio bakalaureato klasės
    0:04:52
  • 32.
    Veiklos cikliškumas. Impulso valdymas
    0:04:17
  • 33.
    Klausimų atsakymų sesija
    0:10:32
  • 34.
    Psichologinio atsparumo vertė
    0:02:36
  • 35.
    Psichologinis atsparumas. Kas tai?
    0:04:27
  • 36.
    Psichologinis atsparumas pagal A.Adler
    0:04:46
  • 37.
    Psichologiškai atspariam žmogui būdingi įgūdžiai ir savybės
    0:01:27
  • 38.
    Atspariam žmogui būdingi įgūdžiai ir savybės
    0:03:04
  • 39.
    Pasitikėjimo savimi ugdymas ir idėjos lavinimui
    0:06:50
  • 40.
    Pasitikėjimo savimi ugdymas ir idėjos. Terapinių pasakų, filmukų aptarimas
    0:00:50
  • 41.
    Bendravimo įgūdžių lavinimas ir idėjos lavinimui
    0:06:19
  • 42.
    Gebėjimas kontroliuoti save
    0:02:33
  • 43.
    Intelektinis smalsumas ir savireguliacija, bei idėjos lavinimui
    0:03:57
  • 44.
    Emocinio intelekto lavinimas
    0:00:48
  • 45.
    Nuo pykčio link nusiraminimo
    0:01:41
  • 46.
    Idėjos emocinio intelekto lavinimui
    0:02:07
  • 47.
    Savarankiškumo ugdymas
    0:01:09
  • 48.
    Atsakomybės ugdymas
    0:02:05
  • 49.
    Idėjos atsakomybės ugdymui
    0:01:00
  • 50.
    Gebėjimas spręsti sunkumus
    0:00:34
  • 51.
    Įdėjos, kaip ugdyti gebėjimą spręsti sunkumus
    0:00:34
  • 52.
    Gebėjimas spręsti sunkumus
    0:00:43
  • 53.
    Įdėjos, ugdant gebėjimą spręsti sunkumus
    0:00:41
  • 54.
    Kūrybiškumo ir jo ugdymas
    0:02:19
  • 55.
    Fizinė ištvermė, pakantumas nepatogioms aplinkybėms
    0:03:56
  • 56.
    Sveikata
    0:03:16
  • 57.
    Klausimų atsakymų sesija
    0:08:28
  • 58.
    Testas (5 klausimų)


Konferencijos įrašas ir lektorių pateiktys matomos prisijungus. Informacija yra nemokama.

 Kaip stiprinti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą?

Šeima ir mokykla - tai dvi institucijos, kurios yra atsakingos už mūsų jaunosios kartos ugdymą. Jas abi jungia vienas ir tas pats tikslas, kad vaikai būtų motyvuoti siekti gerų rezultatų, jaustųsi laimingi bei realizavę save. Kad išugdytume savarankišką, atsakingą asmenybę visi turime siekti vienodų tikslų. Kiekvienas mokytojas svajoja apie gerus mokyklos ir tėvų santykius. Kaip sukurti tinkamą partnerystę tarp mokytojų ir tėvų, kad suteiktume vaikams sparnus ir įkvėptume juos veikti? Jūratė Bortkevičienė– lektorė psichologė, trijų vaikų mama ir nuostabaus anūko močiutė. Konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė ir organizatorė, knygos „Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius“ autorė. Jūratė patardama tėvams remiasi ne tik teorija, bet ir praktika atskleisdama, kaip kurti darnius, meile ir pagarba pagrįstus tarpusavio santykius.

 Kauno Jono Jablonskio gimnazijos sėkmės istorija.

Švietimo sistemos kaitos pokytis taikant atvejo analizės metodą. Lietuvos mokyklos nuolat susiduria su švietimo sistemos kaitos iššūkiais. Tai gali sudaryti įspūdį, kad kaitos elementų yra per daug, todėl mokyklos vadovo funkcija yra užtikrinti stabilumą ir tolygumą, tačiau tai ne visada yra teisingas mokyklos, kaip organizacijos, augimo kelias. Mokyklos vadovo veiksmingumas yra tiesiogiai susijęs su gebėjimu laiku nustatyti savo organizacijos kaitos poreikį ir jį suderinti su aplinkos poreikiais, užtikrinant pokyčio įgyvendinimo nuoseklumą ir tvarumą. Atvejo analizės metodas yra geras būdas pažvelgti į mokyklos kaitos momentą bei įvertinti jos sėkmes ir nesėkmes, diagnozuoti pokyčio atsiradimo aplinkybes ir priežastis bei praktiškai pritaikyti aptartą veiklos modelį ar jo elementus. Lektorė Danguolė Miškinienė, Kauno Jono Jablonskio gimnazijos direktorė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo vadybos magistrantų baigiamųjų darbų gynimo komisijos narė, Lietuvos sporto universiteto lektorė.

Psichologinio atsparumo vertė.

Pastaruoju metu labai daug kalbama apie fizinės sveikatos ir imuniteto stiprinimą. Tačiau, ar kada nors susimąstėte, kad ir mūsų emociniam pasauliui būdingas imunitetas (specialistų vadinamas psichologiniu atsparumu),saugantis mus nuo žalingo aplinkos poveikio? Šiai aktualiai ir labai svarbiai temai skiriame paskaitą „Psichologinio atsparumo vertė“. Virtualaus susitikimo metu: - analizuosime, kas yra psichologinis atsparumas, nuo ko jis priklauso ir kas jį stiprina, - aptarsime pagrindinius žmogaus įgūdžius ir savybes, darančius įtaką psichologiniam atsparumui; - kartu ieškosime atsakymų, kaip patraukliai ir sėkmingai stiprinti savo emocinę sveikatą. Lektorė Eglė Gudelienė– dviejų vaikų (15m. ir 22m.) mama, VDU psichologijos magistrė, porų ir šeimų konsultantė, turinti 23 m. praktinio darbo su klientais patirtį, šešiolika metų vedanti mokymus įvairiomis temomis, tarptautinių prevencinių programų „Zipio draugai“ ir „Obuolio draugai“ konsultantė, metodinių leidinių autorė ir bendraautorė, POLA (Pagalbos Onkologiniams Ligoniams Asociacijos) psichologė ir psichologų komandos koordinatorė.

 

Vertinimų komentarai

Gabrielė

Žaneta
Ačiū.Viskas puiku.

Janina

Agnieška

Miglė

Danguolė

INGA
Aciu

Vida
Ačiū

Edita

Justina

Loreta

Evelina

4 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Klausimai lektoriui
(4.93/317 Balsai)

Komentarai
317
Peržiūros
11887

Jūratė Bortkevičienė

jurate bortkeviciene

Lektorė

UAB „Galimybių Arsenalas“ įmonės įkūrėja. Konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė. Knygos “Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius” autorė.

Mokymai
26

Eglė Gudelienė

VDU psichologijos magistrė, porų ir šeimų konsultantė, turinti 23 m. praktinio darbo su klientais patirtį, šešiolika metų vedanti mokymus įvairiomis temomis.

Danguolė Miškinienė

danguole miskiniene

Kauno Jono Jablonskio gimnazijos direktorė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo vadybos magistrantų baigiamųjų darbų gynimo komisijos narė, Lietuvos sporto u

Mokymai
2

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.

Pažangių ugdymo sprendimų kūrėja „Šviesa“

pazangiu ugdymo sprendimu kureja sviesa
Pažangių ugdymo sprendimų kūrėja „Šviesa“ kuria integruotus mokomojo turinio sprendimus, smagiosios edukacijos leidinius vaikams, skaitmeninius sprendimus ir įrankius.