Konferencija: Bendravimas, suprantamas visiems | Pedagogas.lt

Konferencija: Bendravimas, suprantamas visiems

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/6

00:01:43

Kaip stiprinti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą?

2/6

00:03:05

Vaiko sėkmė mokykloje

00:01:05

Mokymasis

00:05:31

Bendradarbiavimas

00:00:14

Vaikai moykloje dar tik mokosi gyvenimo pamokų, todėl labai sarbu jiems padėti išskleisti sparnus

00:00:23

Vaikui mokykloje svarbu

00:11:24

Tėvų, kurie buvo įsitraukę į mokyklos veiklą ir bendradarbiavo vaikai

00:02:17

Kodėl verta bendrauti net su sudėtingais tėvais

00:02:08

Priežastys, kodėl tėveliai tampa sudėtingi

00:02:34

Kaip mokytojai prisideda prie tėvų sudėtingumo?

00:04:39

Kad bendradarbiavimas būtų sėkmingas

00:02:16

Ką reikia žinoti bendraujant su tėvais

00:01:11

Susitarkite kaip bendradarbiausite

00:04:47

Darbas su tėvais

00:03:35

Pokalbio pradžia

00:01:02

Kaip pranešti tėvams apie netinkamą vaiko elgesį

00:03:10

Kai tėvai ateina su pastabomis pas jus

00:04:22

Klausimų atsakymų sesija

00:07:51

Kauno Jono Jablonskio gimnazijos sėkmės istorija. Švietimo sistemos kaitos pokytis taikant atvejo analizės metodą

3/6

00:05:25

Impulso efektas

00:14:35

Augimas

00:07:46

Stefani Becharos atvejis

00:03:16

Ugdydo įvairovė ir vienybė

00:01:11

Klasių modeliai

00:00:40

Verslumo klasės

00:02:25

Dvikalbio ugdymo klasė

00:01:05

Kūrybinių industrijų klasė

00:00:58

Germanistikos klasė

00:01:00

Akademinė klasė

00:01:56

Tarptautinio bakalaureato klasės

00:04:52

Veiklos cikliškumas. Impulso valdymas

00:04:17

Klausimų atsakymų sesija

00:10:32

Psichologinio atsparumo vertė

4/6

00:02:36

Psichologinis atsparumas. Kas tai?

00:04:27

Psichologinis atsparumas pagal A.Adler

00:04:46

Psichologiškai atspariam žmogui būdingi įgūdžiai ir savybės

00:01:27

Atspariam žmogui būdingi įgūdžiai ir savybės

00:03:04

Pasitikėjimo savimi ugdymas ir idėjos lavinimui

00:06:50

Pasitikėjimo savimi ugdymas ir idėjos. Terapinių pasakų, filmukų aptarimas

00:00:50

Bendravimo įgūdžių lavinimas ir idėjos lavinimui

00:06:19

Gebėjimas kontroliuoti save

00:02:33

Intelektinis smalsumas ir savireguliacija, bei idėjos lavinimui

00:03:57

Emocinio intelekto lavinimas

00:00:48

Nuo pykčio link nusiraminimo

00:01:41

Idėjos emocinio intelekto lavinimui

00:02:07

Savarankiškumo ugdymas

00:01:09

Atsakomybės ugdymas

00:02:05

Idėjos atsakomybės ugdymui

00:01:00

Gebėjimas spręsti sunkumus

00:00:34

Įdėjos, kaip ugdyti gebėjimą spręsti sunkumus

00:00:34

Gebėjimas spręsti sunkumus

00:00:43

Įdėjos, ugdant gebėjimą spręsti sunkumus

00:00:41

Kūrybiškumo ir jo ugdymas

00:02:19

Fizinė ištvermė, pakantumas nepatogioms aplinkybėms

00:03:56

Sveikata

00:03:16

Klausimų atsakymų sesija

00:08:28

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

5/6

Testas

6/6

00:00:00

Mokymo medžiaga

Papildomai gaunate

  • Papildoma medžiaga
  • Klausimai lektoriui

Konferencijos įrašas ir lektorių pateiktys matomos prisijungus. Informacija yra nemokama.

Kaip stiprinti tėvų ir mokytojų bendradarbiavimą?

Šeima ir mokykla - tai dvi institucijos, kurios yra atsakingos už mūsų jaunosios kartos ugdymą. Jas abi jungia vienas ir tas pats tikslas, kad vaikai būtų motyvuoti siekti gerų rezultatų, jaustųsi laimingi bei realizavę save. Kad išugdytume savarankišką, atsakingą asmenybę visi turime siekti vienodų tikslų. Kiekvienas mokytojas svajoja apie gerus mokyklos ir tėvų santykius. Kaip sukurti tinkamą partnerystę tarp mokytojų ir tėvų, kad suteiktume vaikams sparnus ir įkvėptume juos veikti? 

Kauno Jono Jablonskio gimnazijos sėkmės istorija

Švietimo sistemos kaitos pokytis taikant atvejo analizės metodą. Lietuvos mokyklos nuolat susiduria su švietimo sistemos kaitos iššūkiais. Tai gali sudaryti įspūdį, kad kaitos elementų yra per daug, todėl mokyklos vadovo funkcija yra užtikrinti stabilumą ir tolygumą, tačiau tai ne visada yra teisingas mokyklos, kaip organizacijos, augimo kelias. Mokyklos vadovo veiksmingumas yra tiesiogiai susijęs su gebėjimu laiku nustatyti savo organizacijos kaitos poreikį ir jį suderinti su aplinkos poreikiais, užtikrinant pokyčio įgyvendinimo nuoseklumą ir tvarumą. Atvejo analizės metodas yra geras būdas pažvelgti į mokyklos kaitos momentą bei įvertinti jos sėkmes ir nesėkmes, diagnozuoti pokyčio atsiradimo aplinkybes ir priežastis bei praktiškai pritaikyti aptartą veiklos modelį ar jo elementus. 

Psichologinio atsparumo vertė

Pastaruoju metu labai daug kalbama apie fizinės sveikatos ir imuniteto stiprinimą. Tačiau, ar kada nors susimąstėte, kad ir mūsų emociniam pasauliui būdingas imunitetas (specialistų vadinamas psichologiniu atsparumu),saugantis mus nuo žalingo aplinkos poveikio? Šiai aktualiai ir labai svarbiai temai skiriame paskaitą „Psichologinio atsparumo vertė“. Virtualaus susitikimo metu: - analizuosime, kas yra psichologinis atsparumas, nuo ko jis priklauso ir kas jį stiprina, - aptarsime pagrindinius žmogaus įgūdžius ir savybes, darančius įtaką psichologiniam atsparumui; - kartu ieškosime atsakymų, kaip patraukliai ir sėkmingai stiprinti savo emocinę sveikatą. 

 

Lektoriai

Danguolė Miškinienė

Danguolė Miškinienė

Kauno Jono Jablonskio gimnazijos direktorė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo vadybos magistrantų baigiamųjų darbų gynimo komisijos narė.

Eglė Gudelienė

Eglė Gudelienė

VDU psichologijos magistrė, porų ir šeimų konsultantė, turinti 23 m. praktinio darbo su klientais patirtį, šešiolika metų vedanti mokymus įvairiomis temomis.

Jūratė Bortkevičienė

Jūratė Bortkevičienė

UAB „Galimybių Arsenalas“ įmonės įkūrėja. Konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė. Knygos “Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius”

Atsiliepimai