Mokinių emocinių kompetencijų ir bendravimo iššūkiai bei galimybės ( 40 val., 211001101)

  • 1.
    1 MODULIS: Kaip atpažinti savo ir vaikų emocijas?
    0:01:12
  • 2.
    Įžanga
    0:04:57
  • 3.
    Kodėl svarbu pažinti save?
    0:03:05
  • 4.
    Praktinė užduotis. Užsirašykite
    0:01:54
  • 5.
    Refleksija po užduoties
    0:08:38
  • 6.
    Savęs pažinimas
    0:01:57
  • 7.
    AŠ - I
    0:00:50
  • 8.
    AŠ - I. Pavyzdžiai
    0:00:31
  • 9.
    AŠ - II
    0:00:36
  • 10.
    AŠ - II. Pavyzdžiai
    0:00:32
  • 11.
    AŠ - III
    0:01:22
  • 12.
    Savęs pažinimas
    0:04:21
  • 13.
    Klausimai, padedantys atskleisti vertybes
    0:00:58
  • 14.
    Užduoties refleksija
    0:04:03
  • 15.
    Praktinė užduotis. Nupieškite klasę (mokyklą) kaip gyvūną?
    0:01:30
  • 16.
    Praktinė užduotis. Kuo pasižymi šis gyvūnas?
    0:00:21
  • 17.
    Užduoties refleksija
    0:02:21
  • 18.
    Kaip mokyti vaikus pažinti save?
    0:00:37
  • 19.
    Kartu su mokiniais pafantazuokite
    0:10:50
  • 20.
    Pakalbėkite su vaikais
    0:02:06
  • 21.
    Sėkmės žemėlapis
    0:08:40
  • 22.
    Pasitikėti savimi – tai tikėti savim
    0:00:44
  • 23.
    Kokiais žmonėmis mes nepasitikime?
    0:06:11
  • 24.
    Nepasitikėjimas savimi
    0:10:12
  • 25.
    Pasitikėjimas savimi
    0:03:31
  • 26.
    Pasitikėjimas savimi mažėja
    0:07:49
  • 27.
    Kaip ugdyti tinkamą savęs vertinimą ir pasitikėjimą savimi
    0:10:57
  • 28.
    Kaip lavinti emocijų pažinimą?
    0:00:15
  • 29.
    Užduotis. Surašykite emocijų ir jausmų pavadinimus
    0:00:19
  • 30.
    Didinkite savo ir vaikų emocinį raštingumą
    0:03:54
  • 31.
    Emocijų ir jausmų ratas
    0:02:52
  • 32.
    Patys įvardinkite savo jausmus
    0:00:44
  • 33.
    Užduotis. Užbaigti sakinį ką daryti
    0:04:12
  • 34.
    Kaip lavinti emocijų pažinimą?
    0:14:07
  • 35.
    Ryto jausmų ratas
    0:02:12
  • 36.
    Emocijų termometras
    0:00:31
  • 37.
    „Nykščio žaidimas“
    0:00:41
  • 38.
    Emocijų pažinimo žaidimai
    0:05:35
  • 39.
    Kas slepiasi už pykčio?
    0:06:21
  • 40.
    Ką veikia mano kūnas?
    0:02:52
  • 41.
    Pratimas “Kinas”
    0:02:10
  • 42.
    Vidinė motyvacija
    0:06:23
  • 43.
    Kaip lavinti savimotyvaciją?
    0:07:29
  • 44.
    Kaip ugdyti vidinę motyvaciją?
    0:04:27
  • 45.
    Empatija
    0:01:16
  • 46.
    Užduotis. Papasakok, ką matei
    0:00:52
  • 47.
    Užduotis. Užrašykite ką pamatėte nuotraukoje
    0:00:44
  • 48.
    Užduoties refleksija
    0:15:07
  • 49.
    Klausykite ir išgirskite
    0:05:03
  • 50.
    Atsisakykite stereotipų
    0:02:56
  • 51.
    Savikontrolė
    0:00:23
  • 52.
    Ką suteikia savikontrolė?
    0:01:57
  • 53.
    Sukurkite taisykles ir jų laikykitės
    0:04:45
  • 54.
    Išsikelkite tikslus kartu su vaikais
    0:01:31
  • 55.
    Mokykite atpalaiduoti kūną
    0:21:06
  • 56.
    Kai pyktis „suima”
    0:03:07
  • 57.
    Prieš kontrolinius „atsipalaidavimo terapija”
    0:03:12
  • 58.
    2 MODULIS: Kaip išlaikyti bendravimo ir drausmės balansą?
    0:05:52
  • 59.
    Vaikui mokykloje svarbu. 1 dalis
    0:18:57
  • 60.
    Vaikui mokykloje svarbu. 2 dalis
    0:20:15
  • 61.
    Prisiminkite savo mokytoją, kuris palikos jums įspūdį
    0:06:33
  • 62.
    Pagrindinis visų tėvų ir mokytojų vaidmuo
    0:01:01
  • 63.
    Auklėjimo stilius
    0:00:51
  • 64.
    Mokytojų stiliai
    0:00:09
  • 65.
    Atlaidūs mokytojai
    0:02:46
  • 66.
    Neįsitraukę mokytojai
    0:01:35
  • 67.
    Valdingi mokytojai
    0:02:09
  • 68.
    Autoritetingi mokytojai
    0:01:47
  • 69.
    Autoritetingas mokytojas
    0:11:11
  • 70.
    Kaip elgsis skirtingo stiliaus auklėtojos?
    0:03:48
  • 71.
    Šiuolaikiniai vaikai
    0:00:58
  • 72.
    Nesiklausymo/nesupratimo priežastys 1 dalis
    0:12:33
  • 73.
    Nesiklausymo/nesupratimo priežastys 2 dalis
    0:06:33
  • 74.
    Kodėl vaikai ima kalbėti per pamoką ir ją trukdyti?
    0:06:26
  • 75.
    Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 1 dalis
    0:07:03
  • 76.
    Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 2 dalis
    0:05:17
  • 77.
    Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 3 dalis
    0:04:45
  • 78.
    Ką dažniausiai darote, kai vaikai neklauso?
    0:00:30
  • 79.
    Kokio rezultato mes siekiame drausmindami vaikus?
    0:00:15
  • 80.
    Tikslas
    0:00:30
  • 81.
    Ką daryti, kad vaikai pradėtų klausyti?
    0:00:10
  • 82.
    Mūsų vizija
    0:01:22
  • 83.
    Pradėkime nuo bendrų susitarimų ir taisyklių
    0:02:11
  • 84.
    Kam reikalingos taisyklės?
    0:00:41
  • 85.
    Įsivaizduokite, kad...
    0:00:59
  • 86.
    Kokie bus jūsų veiksmai?
    0:00:15
  • 87.
    O dabar įsivaizduokite, kad...
    0:00:22
  • 88.
    Kokie bus jūsų veiksmai šį kartą?
    0:00:30
  • 89.
    Taisyklių svarba
    0:00:37
  • 90.
    Kaip nustatyti taisykles? 1 dalis
    0:05:21
  • 91.
    Kaip nustatyti taisykles? 2 dalis
    0:04:10
  • 92.
    Turėkite ritualus
    0:08:10
  • 93.
    Po pamokos
    0:02:08
  • 94.
    Kai vaikas „reikalauja dėmesio“ pamokos metu
    0:12:09
  • 95.
    3 MODULIS: Vaikų manipuliaijos mokykloje kaip jas atpažinti ir atsispirti?
    0:01:49
  • 96.
    Manipuliatoriumi gimstama ar tampama?
    0:01:16
  • 97.
    Gimęs vaikas patenka į nežinomybę
    0:00:46
  • 98.
    Kaip mažylis prašo?
    0:02:26
  • 99.
    Atėjęs į mokyklą vaikas patenka į nežinomybę
    0:01:50
  • 100.
    Visų pirma teisingo elgesio moko tėvai
    0:02:35
  • 101.
    Atminkite, kad manipuliuojama
    0:00:29
  • 102.
    Mokinys klasėje gali susikurti savo vaidmenį
    0:05:05
  • 103.
    Prašymas ar manipuliacija?
    0:02:20
  • 104.
    Kaip mokytojai moko vaikus manipuliuoti?
    0:00:28
  • 105.
    Gąsdinimas
    0:08:44
  • 106.
    Jausmų sužadinimas
    0:03:58
  • 107.
    Ligonio metodas
    0:02:48
  • 108.
    Kiti metodai
    0:01:27
  • 109.
    Kodėl vaikai manipuliuoja?
    0:00:11
  • 110.
    Nepasitiki savimi ir kitais
    0:12:38
  • 111.
    Baimė būti ne tobulam
    0:03:39
  • 112.
    Kaip padėti vaikui?
    0:04:03
  • 113.
    Baimė mokytojo/s reakcijos arba siekimas išvengti bausmių
    0:08:33
  • 114.
    Siekia savo tikslo
    0:02:41
  • 115.
    Vaikai tikrina leistino elgesio ribas
    0:04:31
  • 116.
    Kai susiduria su draudimu
    0:02:22
  • 117.
    Kai susiduria su pareiga (prašymu)
    0:03:57
  • 118.
    Kai siekia gauti dėmesio ir užuojautos
    0:04:05
  • 119.
    Kai siekia, kad už juos viską padarytų kiti
    0:02:24
  • 120.
    Kai realus gyvenimas neatrodo toks žavingas
    0:05:00
  • 121.
    Klausimų atsakymų sesija
    0:08:02
  • 122.
    Aktyvus arba pasyvus manipuliatorius
    0:01:25
  • 123.
    Meilikavimas
    0:09:44
  • 124.
    Labai prašau, nors (tik) vieną (šį) kartelį..
    0:04:50
  • 125.
    Savęs lyginimas su kitais
    0:08:05
  • 126.
    Jei netiki, paskambink..
    0:01:56
  • 127.
    Tapimas "ligoniuku"
    0:03:37
  • 128.
    Bandymas sukelti konfliktą tarp tėvų ir mokytojų
    0:03:07
  • 129.
    Aktyvūs manipuliavimo būdai
    0:01:34
  • 130.
    Grasinimai
    0:08:12
  • 131.
    Kaip nepasiduoti vaikų manipuliacijai?
    0:03:09
  • 132.
    Vaikai užauga ir toliau manipuliuoja
    0:03:06
  • 133.
    4 MODULIS: Bendravimo su tėvais psichologiniai iššūkiai
    0:01:10
  • 134.
    Į kuria pusę sukasi balerina?
    0:01:14
  • 135.
    Sudėtingi tėveliai. Kokie jie?
    0:18:47
  • 136.
    Kodėl verta bendrauti net su sudėtingais tėvais
    0:09:00
  • 137.
    Priežastys, kodėl tėveliai tampa sudėtingi
    0:06:00
  • 138.
    Kaip mokytojai prisideda prie tėvų sudėtingumo?
    0:08:00
  • 139.
    Sudėtingų tėvų tipai
    0:00:41
  • 140.
    Mano vaikas „Angelas“ / Savybės
    0:02:29
  • 141.
    Mano vaikas „Angelas“ / Kaip elgtis?
    0:07:54
  • 142.
    Tėveliai „Malūnsparniai“ / Savybės
    0:04:26
  • 143.
    Tėveliai „Malūnsparniai“ / Kaip elgtis?
    0:04:14
  • 144.
    Tėveliai „Nedalyvaujantys“ / Savybės
    0:01:33
  • 145.
    Tėveliai „Nedalyvaujantys“ / Kaip elgtis?
    0:08:12
  • 146.
    Tėveliai „Genijų augintojai“ / Savybės
    0:06:22
  • 147.
    Tėveliai „Genijų augintojai“ / Kaip elgtis?
    0:02:59
  • 148.
    Tėveliai „Bambekliai“ / Savybės
    0:05:02
  • 149.
    Tėveliai „Bambekliai“ / Kaip elgtis?
    0:02:19
  • 150.
    Tėveliai „Viską žinantieji“ / Savybės
    0:09:05
  • 151.
    Tėveliai „Viską žinantieji“ / Kaip elgtis?
    0:01:04
  • 152.
    Tėveliai „Degtukai/ Galios demonstruotojai“ / Savybės
    0:01:50
  • 153.
    Tėveliai „Degtukai/ Galios demonstruotojai“ / Kaip elgtis?
    0:03:41
  • 154.
    Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Savybės
    0:03:34
  • 155.
    Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Kaip elgtis?
    0:09:20
  • 156.
    Tėveliai „Aktyvistai“ / Savybės
    0:03:13
  • 157.
    Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Kaip elgtis?
    0:06:04
  • 158.
    Koks pagrindinis tikslas bendraujant su tėvais?
    0:00:40
  • 159.
    Susitarkite kaip bendradarbiausite
    0:12:03
  • 160.
    Tėvų ir pedagogų pokalbiai. Svarbu
    0:04:27
  • 161.
    Pokalbio pradžia
    0:01:52
  • 162.
    Kaip pranešti tėvams apie netinkamą vaiko elgesį
    0:04:28
  • 163.
    Kai tėveliai pradeda rėkti ar žeminti
    0:02:14
  • 164.
    Kai tėvai ateina su pastabomis pas jus
    0:05:14
  • 165.
    Klausimų atsakymų sesija
    0:04:41
  • 166.
    Testas (18 klausimų)

Priskirti

Lietuvos respublikos švietimo įstatyme (Nr. I-1489)  numatyta, kad „ne rečiau kaip kartą per ketverius metus pedagoginiai darbuotojai privalo tobulinti kvalifikaciją mokinių socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo srityje.“ Todėl programos tikslas yra padėti mokytojams patobulinti socialinio ir emocinio ugdymo kompetencijas. Programoje pateikiami skirtingi metodai kaip ugdyti mokinių ir mokytojų emocinę kompetenciją, kaip išlaikyti balansą tarp bendravimo ir drausminimo, kaip kurti pozityvų ryšį su mokinių tėvais ir ką daryti kai mokiniai manipuliuoja?

Programa akredituota ir registruota Neformalaus švietimo programų registre. Aikos programos kodas 211001101.


Socialinis ir emocinis ugdymas yra svarbus ne tik bendravimo įgūdžių stiprinimui, bet yra neatskiriama sėkmingo mokymosi ir išmokimo dalis. Gebėjimas pažinti ir reguliuoti emocijas padeda geriau susikaupti ir save motyvuoti mokantis, taip pat padeda reguliuoti savo elgesį siekiant tikslų. Esame skirtingi individai ir patiriame daugiau nei 300 skirtingų emocijų. Tik pažinę jas ir savo elgesį, galime padėti ir mokiniams didinti jų emocinį raštingumą bei pasitikėjimą savo sugebėjimais.

Mokymo metu sužinosite:

  • Supažindinti su savęs pažinimo būdais;
  • Supažindinti mokytojus, auklėtojus su naudingomis drausminimo priemonėmis;
  • Supažindinti su prevencija, kad kuo mažiau reikėtų drausminti;
  • Supažindinti su vaikų manipuliacijų technikomis;
  • Atskleisti manipuliacijų poveikį individui ir mokyklos mikroklimatui;
  • Parodyti mokytojo vaidmenį manipuliacijų procese;
  • Supažindinti mokytojus su prevenciniais būdais, kurie padėtų išvengti manipuliacijų.

Po mokymo gebėsite:

  • Atskleisti būdus, kuriais galime tinkamai reaguoti į „nepatogius“ jausmus, emocijas;
  • Parodyti būdus, kuriais galima stiprinti vaikų pasitikėjimą savimi;
  • Atlikti pratimus, padedančius įvardinti jausmus;
  • Atskleisti pagrindines priežastis, kodėl vaikai maištauja;
  • Parodyti būdus, kaip tinkamai reaguoti į netinkamą vaiko elgesį;
  • Suteikti klausimus, kuriais galime atskleisti savo ir mokinių vertybes, jausmus;
  • Supažindinti su daromomis klaidomis komunikacijos procese ir jų sprendimo būdais.

Programos moduliai:

I MODULIS. Kaip atpažinti savo ir vaikų emocijas?

  • Savęs pažinimo praktiniai būdai;
  • Mokinių vertybių ir jausmų/emocijų pažinimo metodai;
  • Metodai, kurie padeda tinkamai reaguoti į nepatogias emocijas;
  • Metodai vaikų pasitikėjimui savimi stiprinti.

II MODULIS. Kaip išlaikyti bendravimo ir drausmės balansą?

  • Vaikų maištavimo priežastys;
  • Vaikų drausminimo prevencija;
  • Naudingos drausminimo priemonės;
  • Klaidos bendravimo procese ir jų sprendimo būdai;
  • Tinkami būdai reaguoti į vaikų netinkamą elgesį.

III MODULIS. Vaikų manipuliacijos mokykloje – kaip jas atpažinti ir atsispirti?

  • Vaikų manipuliacijų technikos;
  • Manipuliacijų poveikis individui ir mokyklos mikroklimatui;
  • Mokytojo vaidmuo manipuliacijų procese;
  • Būdai padedantys išvengti manipuliacijų.

IV MODULIS. Bendravimo su tėvais psichologiniai iššūkiai

  • Sudėtingų tėvelių tipai;
  • Kodėl tėvai tampa sudėtingi?
  • Kaip bendrauti ir užmegzti pozityvų ryšį tėvais?

Vertinimų komentarai

Nijole

Greta

Jonas

Kotryna
Išsamūs ir linksmi paaiškinimai, suprantami, gyvenimiškas situacijas iliustruojantys pavyzdžiai, puikūs mokymai.

Zenona

Liudvika
Labai patiko, smagu klausytis, ačiū.

Daiva

Renata

Fernando

Danguolė

40 val.
+ Papildoma medžiaga
+ Praktinės užduotys
+ Klausimai lektoriui
(4.90/10 Balsai)

Komentarai
10
Peržiūros
1970

Jūratė Bortkevičienė

jurate bortkeviciene

Lektorė

UAB „Galimybių Arsenalas“ įmonės įkūrėja. Konferencijos „Atsakinga tėvystė“ idėjos autorė. Knygos “Atsakinga tėvystė: kelias į darnius tėvų ir vaikų santykius” autorė.

Mokymai
26

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.