-
1.
1 MODULIS: Kaip atpažinti savo ir vaikų emocijas?
0:01:12
-
2.
Įžanga
0:04:57
-
3.
Kodėl svarbu pažinti save?
0:03:05
-
4.
Praktinė užduotis. Užsirašykite
0:01:54
-
5.
Refleksija po užduoties
0:08:38
-
6.
Savęs pažinimas
0:01:57
-
7.
AŠ - I
0:00:50
-
8.
AŠ - I. Pavyzdžiai
0:00:31
-
9.
AŠ - II
0:00:36
-
10.
AŠ - II. Pavyzdžiai
0:00:32
-
11.
AŠ - III
0:01:22
-
12.
Savęs pažinimas
0:04:21
-
13.
Klausimai, padedantys atskleisti vertybes
0:00:58
-
14.
Užduoties refleksija
0:04:03
-
15.
Praktinė užduotis. Nupieškite klasę (mokyklą) kaip gyvūną?
0:01:30
-
16.
Praktinė užduotis. Kuo pasižymi šis gyvūnas?
0:00:21
-
17.
Užduoties refleksija
0:02:21
-
18.
Kaip mokyti vaikus pažinti save?
0:00:37
-
19.
Kartu su mokiniais pafantazuokite
0:10:50
-
20.
Pakalbėkite su vaikais
0:02:06
-
21.
Sėkmės žemėlapis
0:08:40
-
22.
Pasitikėti savimi – tai tikėti savim
0:00:44
-
23.
Kokiais žmonėmis mes nepasitikime?
0:06:11
-
24.
Nepasitikėjimas savimi
0:10:12
-
25.
Pasitikėjimas savimi
0:03:31
-
26.
Pasitikėjimas savimi mažėja
0:07:49
-
27.
Kaip ugdyti tinkamą savęs vertinimą ir pasitikėjimą savimi
0:10:57
-
28.
Kaip lavinti emocijų pažinimą?
0:00:15
-
29.
Užduotis. Surašykite emocijų ir jausmų pavadinimus
0:00:19
-
30.
Didinkite savo ir vaikų emocinį raštingumą
0:03:54
-
31.
Emocijų ir jausmų ratas
0:02:52
-
32.
Patys įvardinkite savo jausmus
0:00:44
-
33.
Užduotis. Užbaigti sakinį ką daryti
0:04:12
-
34.
Kaip lavinti emocijų pažinimą?
0:14:07
-
35.
Ryto jausmų ratas
0:02:12
-
36.
Emocijų termometras
0:00:31
-
37.
„Nykščio žaidimas“
0:00:41
-
38.
Emocijų pažinimo žaidimai
0:05:35
-
39.
Kas slepiasi už pykčio?
0:06:21
-
40.
Ką veikia mano kūnas?
0:02:52
-
41.
Pratimas “Kinas”
0:02:10
-
42.
Vidinė motyvacija
0:06:23
-
43.
Kaip lavinti savimotyvaciją?
0:07:29
-
44.
Kaip ugdyti vidinę motyvaciją?
0:04:27
-
45.
Empatija
0:01:16
-
46.
Užduotis. Papasakok, ką matei
0:00:52
-
47.
Užduotis. Užrašykite ką pamatėte nuotraukoje
0:00:44
-
48.
Užduoties refleksija
0:15:07
-
49.
Klausykite ir išgirskite
0:05:03
-
50.
Atsisakykite stereotipų
0:02:56
-
51.
Savikontrolė
0:00:23
-
52.
Ką suteikia savikontrolė?
0:01:57
-
53.
Sukurkite taisykles ir jų laikykitės
0:04:45
-
54.
Išsikelkite tikslus kartu su vaikais
0:01:31
-
55.
Mokykite atpalaiduoti kūną
0:21:06
-
56.
Kai pyktis „suima”
0:03:07
-
57.
Prieš kontrolinius „atsipalaidavimo terapija”
0:03:12
-
58.
2 MODULIS: Kaip išlaikyti bendravimo ir drausmės balansą?
0:05:52
-
59.
Vaikui mokykloje svarbu. 1 dalis
0:18:57
-
60.
Vaikui mokykloje svarbu. 2 dalis
0:20:15
-
61.
Prisiminkite savo mokytoją, kuris palikos jums įspūdį
0:06:33
-
62.
Pagrindinis visų tėvų ir mokytojų vaidmuo
0:01:01
-
63.
Auklėjimo stilius
0:00:51
-
64.
Mokytojų stiliai
0:00:09
-
65.
Atlaidūs mokytojai
0:02:46
-
66.
Neįsitraukę mokytojai
0:01:35
-
67.
Valdingi mokytojai
0:02:09
-
68.
Autoritetingi mokytojai
0:01:47
-
69.
Autoritetingas mokytojas
0:11:11
-
70.
Kaip elgsis skirtingo stiliaus auklėtojos?
0:03:48
-
71.
Šiuolaikiniai vaikai
0:00:58
-
72.
Nesiklausymo/nesupratimo priežastys 1 dalis
0:12:33
-
73.
Nesiklausymo/nesupratimo priežastys 2 dalis
0:06:33
-
74.
Kodėl vaikai ima kalbėti per pamoką ir ją trukdyti?
0:06:26
-
75.
Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 1 dalis
0:07:03
-
76.
Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 2 dalis
0:05:17
-
77.
Koks mokytojų elgesys skatina nesiklausymą? 3 dalis
0:04:45
-
78.
Ką dažniausiai darote, kai vaikai neklauso?
0:00:30
-
79.
Kokio rezultato mes siekiame drausmindami vaikus?
0:00:15
-
80.
Tikslas
0:00:30
-
81.
Ką daryti, kad vaikai pradėtų klausyti?
0:00:10
-
82.
Mūsų vizija
0:01:22
-
83.
Pradėkime nuo bendrų susitarimų ir taisyklių
0:02:11
-
84.
Kam reikalingos taisyklės?
0:00:41
-
85.
Įsivaizduokite, kad...
0:00:59
-
86.
Kokie bus jūsų veiksmai?
0:00:15
-
87.
O dabar įsivaizduokite, kad...
0:00:22
-
88.
Kokie bus jūsų veiksmai šį kartą?
0:00:30
-
89.
Taisyklių svarba
0:00:37
-
90.
Kaip nustatyti taisykles? 1 dalis
0:05:21
-
91.
Kaip nustatyti taisykles? 2 dalis
0:04:10
-
92.
Turėkite ritualus
0:08:10
-
93.
Po pamokos
0:02:08
-
94.
Kai vaikas „reikalauja dėmesio“ pamokos metu
0:12:09
-
95.
3 MODULIS: Vaikų manipuliaijos mokykloje kaip jas atpažinti ir atsispirti?
0:01:49
-
96.
Manipuliatoriumi gimstama ar tampama?
0:01:16
-
97.
Gimęs vaikas patenka į nežinomybę
0:00:46
-
98.
Kaip mažylis prašo?
0:02:26
-
99.
Atėjęs į mokyklą vaikas patenka į nežinomybę
0:01:50
-
100.
Visų pirma teisingo elgesio moko tėvai
0:02:35
-
101.
Atminkite, kad manipuliuojama
0:00:29
-
102.
Mokinys klasėje gali susikurti savo vaidmenį
0:05:05
-
103.
Prašymas ar manipuliacija?
0:02:20
-
104.
Kaip mokytojai moko vaikus manipuliuoti?
0:00:28
-
105.
Gąsdinimas
0:08:44
-
106.
Jausmų sužadinimas
0:03:58
-
107.
Ligonio metodas
0:02:48
-
108.
Kiti metodai
0:01:27
-
109.
Kodėl vaikai manipuliuoja?
0:00:11
-
110.
Nepasitiki savimi ir kitais
0:12:38
-
111.
Baimė būti ne tobulam
0:03:39
-
112.
Kaip padėti vaikui?
0:04:03
-
113.
Baimė mokytojo/s reakcijos arba siekimas išvengti bausmių
0:08:33
-
114.
Siekia savo tikslo
0:02:41
-
115.
Vaikai tikrina leistino elgesio ribas
0:04:31
-
116.
Kai susiduria su draudimu
0:02:22
-
117.
Kai susiduria su pareiga (prašymu)
0:03:57
-
118.
Kai siekia gauti dėmesio ir užuojautos
0:04:05
-
119.
Kai siekia, kad už juos viską padarytų kiti
0:02:24
-
120.
Kai realus gyvenimas neatrodo toks žavingas
0:05:00
-
121.
Klausimų atsakymų sesija
0:08:02
-
122.
Aktyvus arba pasyvus manipuliatorius
0:01:25
-
123.
Meilikavimas
0:09:44
-
124.
Labai prašau, nors (tik) vieną (šį) kartelį..
0:04:50
-
125.
Savęs lyginimas su kitais
0:08:05
-
126.
Jei netiki, paskambink..
0:01:56
-
127.
Tapimas "ligoniuku"
0:03:37
-
128.
Bandymas sukelti konfliktą tarp tėvų ir mokytojų
0:03:07
-
129.
Aktyvūs manipuliavimo būdai
0:01:34
-
130.
Grasinimai
0:08:12
-
131.
Kaip nepasiduoti vaikų manipuliacijai?
0:03:09
-
132.
Vaikai užauga ir toliau manipuliuoja
0:03:06
-
133.
4 MODULIS: Bendravimo su tėvais psichologiniai iššūkiai
0:01:10
-
134.
Į kuria pusę sukasi balerina?
0:01:14
-
135.
Sudėtingi tėveliai. Kokie jie?
0:18:47
-
136.
Kodėl verta bendrauti net su sudėtingais tėvais
0:09:00
-
137.
Priežastys, kodėl tėveliai tampa sudėtingi
0:06:00
-
138.
Kaip mokytojai prisideda prie tėvų sudėtingumo?
0:08:00
-
139.
Sudėtingų tėvų tipai
0:00:41
-
140.
Mano vaikas „Angelas“ / Savybės
0:02:29
-
141.
Mano vaikas „Angelas“ / Kaip elgtis?
0:07:54
-
142.
Tėveliai „Malūnsparniai“ / Savybės
0:04:26
-
143.
Tėveliai „Malūnsparniai“ / Kaip elgtis?
0:04:14
-
144.
Tėveliai „Nedalyvaujantys“ / Savybės
0:01:33
-
145.
Tėveliai „Nedalyvaujantys“ / Kaip elgtis?
0:08:12
-
146.
Tėveliai „Genijų augintojai“ / Savybės
0:06:22
-
147.
Tėveliai „Genijų augintojai“ / Kaip elgtis?
0:02:59
-
148.
Tėveliai „Bambekliai“ / Savybės
0:05:02
-
149.
Tėveliai „Bambekliai“ / Kaip elgtis?
0:02:19
-
150.
Tėveliai „Viską žinantieji“ / Savybės
0:09:05
-
151.
Tėveliai „Viską žinantieji“ / Kaip elgtis?
0:01:04
-
152.
Tėveliai „Degtukai/ Galios demonstruotojai“ / Savybės
0:01:50
-
153.
Tėveliai „Degtukai/ Galios demonstruotojai“ / Kaip elgtis?
0:03:41
-
154.
Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Savybės
0:03:34
-
155.
Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Kaip elgtis?
0:09:20
-
156.
Tėveliai „Aktyvistai“ / Savybės
0:03:13
-
157.
Tėveliai „Užslėpta bomba“ / Kaip elgtis?
0:06:04
-
158.
Koks pagrindinis tikslas bendraujant su tėvais?
0:00:40
-
159.
Susitarkite kaip bendradarbiausite
0:12:03
-
160.
Tėvų ir pedagogų pokalbiai. Svarbu
0:04:27
-
161.
Pokalbio pradžia
0:01:52
-
162.
Kaip pranešti tėvams apie netinkamą vaiko elgesį
0:04:28
-
163.
Kai tėveliai pradeda rėkti ar žeminti
0:02:14
-
164.
Kai tėvai ateina su pastabomis pas jus
0:05:14
-
165.
Klausimų atsakymų sesija
0:04:41
-
166.
Testas (18 klausimų)