Paauglystės pradžia. Atsargiai – penktokas!

  • 1.
    Anonsas
    0:01:37
  • 2.
    Įžanga
    0:00:38
  • 3.
    Užduotis: pagalvokite, teiginys teisingas ar klaidingas.
    0:01:53
  • 4.
    Paauglystė kaip krizė
    0:00:48
  • 5.
    Pokyčiai paauglystėje
    0:00:07
  • 6.
    Fiziologiniai pokyčiai
    0:03:35
  • 7.
    Mąstymo pokyčiai
    0:04:07
  • 8.
    Psichosocialiniai pokyčiai
    0:06:07
  • 9.
    Nerimas paauglystėje
    0:00:58
  • 10.
    Dėl ko nerimauja penktokai mokykloje
    0:03:15
  • 11.
    Kaip pasireiškia nerimas
    0:03:23
  • 12.
    Mokytojų ir tėvų pagalba įveikiant nerimą
    0:07:03
  • 13.
    Žmogaus poreikiai. A. Maslow poreikių piramidė
    0:01:10
  • 14.
    Fiziologiniai poreikai
    0:00:41
  • 15.
    Saugumo poreikiai
    0:00:45
  • 16.
    Priklausymo ir meilės poreikiai
    0:01:44
  • 17.
    Savigarbos ir įvertinimo poreikiai
    0:00:55
  • 18.
    Savęs aktualizavimo poreikiai
    0:01:10
  • 19.
    A. Maslow poreikių piramidės dėsningumas
    0:01:29
  • 20.
    A. Maslow poreikių piramidė pagal paauglius
    0:00:41
  • 21.
    Suaugusiųjų uždavinys - atpažinti vaiko poreikį
    0:02:49
  • 22.
    Pagrindiniai auklėjimo būdai
    0:04:14
  • 23.
    Mokymo santrauka
    0:01:36
  • 24.
    Testas (5 klausimų)

Priskirti mokymą

Dėmesio! Išklausius ir atsakius į testo klausimus, dokumentas, kurį gauste vadinasi PAŽYMA. Tai yra akredituota PAŽYMA tinkama kvalifikacijai kelti.

Perėjimas į penktą klasę – tai iššūkis: mokytojai pastebi pažangumo pablogėjimą, drausmės problemas, tėvai – vaikų priešiškumą ir egocentriškumą. Ketvirtoje klasėje buvęs sugyvenamas dešimtmetis penktoje klasėje ypatingai pasikeičia. Kodėl taip yra, kas būdinga vienuolikmečiui penktokui, kaip suaugusieji gali jam padėti. 

Kam skirtas mokymas?

Mokymas skirtas penktokų auklėtojams ir mokytojams, taip pat tėvams, senialiams ir visiems, kuriems tenka rūpintis, ugdyti ir gyventi su ankstyvąją paauglystę išgyvenančiais penktokais.


Mokymo metu sužinosite:

  • Kokius pokyčius išgyvena paugliai;
  • Kaip paaugliams galime padėti tinkamai įveikti nerimą;
  • Kokie pagrindiniai paauglių poreikiai ir kaip juos atpažinti;
  • Kaip suaugusieji gali padėti paaugliams kuo sklandžiau išgyventi paauglystę.


Išklausę mokymą ir atlikę užduotis mokymo dalyviai gebės:

  • suprasti, kokius pokyčius išgyvena paaugliai ir juos priimti;
  • atpažinti paaugliams būdingą nerimą ir padėti jį įveikti;
  • jautriau reaguoti į paauglių poreikius.


Mokymą sudaro:

  • Papildoma medžiaga (pvz. skaidrės)
  • Praktiniai pavyzdžiai;
  • Rekomendacijos;
  • Mokymo santrauka;
  • Žinių patikrinimo testas.
     

Vertinimų komentarai

Renata

Ukmergės

Virginija
Informacija naudinga.

Irma

JOLANTA

Anželika

Vaida

Aelita

GRETA

Nijolė Krivickienė

Jovita

Jurita

4 ak. val. + papildoma medžiaga + praktinės užduotys + testai + klausimai lektoriui
(4.38/13 balsai)

KOMENTARAI
13
PERŽIŪROS
343

Loreta Juravičienė

loreta juraviciene

LEKTORĖ

Lektorė ir psichologė aktyviai konsultuojanti šeimas, vaikus, suaugusiuosius.

Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

lietuvos vaiku ir jaunimo centras
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras – valstybės biudžetinė, pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikianti švietimo įstaiga.