Probleminio vaikų su ASS elgesio valdymas

  • 1.
    Įžanga
    0:00:54
  • 2.
    Probleminio elgesio priežastys
    0:04:35
  • 3.
    Probleminio elgesio pasireiškimo priežastis:
    0:00:14
  • 4.
    Dėmesio reikalavimas
    0:00:25
  • 5.
    Reikalavimų vengimas
    0:00:22
  • 6.
    Atlygis
    0:00:56
  • 7.
    Dėmesio vengimas
    0:00:48
  • 8.
    Pojūčiai
    0:01:51
  • 9.
    Ką daryti kiekvienu atveju.
    0:03:28
  • 10.
    Alternatyvus elgesys
    0:01:21
  • 11.
    Netinkamo elgesio valdymo formulė
    0:04:33
  • 12.
    Klausimai
    0:00:15
  • 13.
    Ką daryti jei vaikas nenori rengtis?
    0:04:35
  • 14.
    Ką daryti jei vaikas vengia atlikti namų darbus?
    0:02:42
  • 15.
    Pirmokas pertraukų metu spjaudosi. Ką daryti?
    0:02:59
  • 16.
    Ką daryti, kai vaikas, pamokos metu, vengdamas atlikti užduotį laiką leidžia tualete?
    0:02:24
  • 17.
    Ką daryti, kai vaikas elgiasi agresyviai kitų atžvilgiu?
    0:04:48
  • 18.
    Kaip išmokyti vaiką išlaikyti dėmesį?
    0:04:34
  • 19.
    Kaip padėti, vaikui turinčiam ASS, per ekskursijas?
    0:04:43
  • 20.
    Ar nepradės vaikas manipuliuoti jam suteikiamomis pertraukėlėmis?
    0:02:27
  • 21.
    4 m. Berniukui patinka su suaugusiais išeiti į kitas erdves. Ar taikytinas toks būdas?
    0:05:02
  • 22.
    Kaip teisingai paaiškinti kitiems vaikams, kad vaikas, turintis ASS, gali žaisti kada nori ir yra kitoks?
    0:05:39
  • 23.
    Kaip informuoti tėvus apie vaiko elgesį, jei tėvai tokios informacijos nenori priimti?
    0:04:45
  • 24.
    Testas (3 klausimų)


„Blogas“, „išdykęs“, „neklaužada“, „išlepintas“ – tai tik keletas iš dažnai girdimų epitetų apibūdinančių vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimą elgesį. Probleminis elgesys laikomas neatsiejama šio sutrikimo dalimi. Kad ir kaip tolerantiškai tėvai, pedagogai ar bendraamžiai, reaguotų į ASS turintį vaiką, nežinojimas, kaip tvarkytis su netinkamu to vaiko elgesiu visiems sukelia daug streso.

Konsultacijos metu Giedrė Skaisgirytė aptars, kokios yra netinkamo elgesio priežastys ir kodėl svarbu jas suprasti. Taip pat pateiks universalią formulę, kurią patys galėsite pritaikyti siekdami sėkmingai sumažinti vaiko probleminį elgesį.

Dėmesio! Šio mokymo klausytojams nėra suteikta galimybė klausti lektorės po tiesioginės transliacijos pabaigos, t.y. žiūrint įrašą. Lektorė atsako tik į klausimus susijusius su žemiau nurodyta programa ir užduotus per mokymus iš žemiau nurodytos programos.

Visas „SĖKMINGOS INTEGRACIJOS SUKŪRIMAS DIRBANT SU VAIKAIS, TURINČIAIS AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMĄ (ASS)“ kursas čia>>

 

Vertinimų komentarai

Andzela

Regina

Danguolė

Virginija

Jelena Eva

Eglė

Vilma
Ačiū.

Odeta
AČIŪ UŽ SUTEIKTAS ŽINIAS.

Ineta

Bożena

Snežana
Viskas aiškiai, suprantamai ir įdomiai išsiaiškinta ir atsakyta. Ačiū.

Violeta

1 ak. val. + testai + klausimai lektoriui
(4.91/1702 balsai)

KOMENTARAI
PERŽIŪROS
35469

Giedrė Skaisgirytė

giedre skaisgiryte

PRANEŠĖJA

Elgesio analizės specialistė, Všį „ISADD Lietuva“ mokymų  koordinatorė.

Mokymai
11

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.

ISADD Lietuva, VšĮ

VšĮ “ISADD Lietuva” teikia paslaugas ir konsultuoja esant įvairiems vystymosi raidos sutrikimams. Palaiko glaudžius ryšius su ISADD Pty. Ltd. Intervencinės paslaugos Autizmui ir lėtesniam vystymuisi (Intervention Services for Autism and Developmental