Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS. 1 dalis
1/71
00:00:10
Pedagogo asmenybė ir stresas
2/71
00:48:05
1 MODULIS. 2 dalis
3/71
00:00:10
Stresas ir jo įveikos taikant Kognityvinę elgesio terapiją
4/71
00:41:59
1 MODULIS. 3 dalis
5/71
00:00:10
Emociniai iššūkiai ir psichologinė pagalba mokytojo darbe
6/71
00:20:47
1 MODULIS. 4 dalis
7/71
00:00:10
Stresas žudo ar padeda augti?
8/71
00:34:25
1 MODULIS. 5 dalis
9/71
00:00:10
Greitoji pagalba mokytojui - supervizija
10/71
00:43:58
1 MODULIS. 6 dalis
11/71
00:00:10
Kada ir kam galime perduoti estafetės lazdelę? Mokytojo vienišumas pagalbos vaikams sistemoje
12/71
00:43:56
1 MODULIS. 7 dalis
13/71
00:00:10
Kaip pažadinti „aš noriu ir tai padarysiu“?
14/71
00:28:15
1 MODULIS. 8 dalis
15/71
00:00:10
Asmeninės charizmos atradimas. Atsipalaidavimas ir gyvenimas be streso
16/71
00:43:37
1 MODULIS. 9 dalis
17/71
00:00:10
Apkabink savo baimę
18/71
00:31:48
1 MODULIS. 10 dalis
19/71
00:00:10
Kuo aš tampu, kai nesu mokytojas?
20/71
00:33:36
2 MODULIS: 1 dalis
21/71
00:00:10
Felicitarinė ugdymo paradigma
22/71
00:33:52
2 MODULIS: 2 dalis
23/71
00:00:10
Naujoji (ne)atrastoji karta: modus vivendi
24/71
00:28:56
2 MODULIS: 3 dalis
25/71
00:00:10
Kaip padėti vaikams mokytis
26/71
00:41:30
2 MODULIS: 4 dalis
27/71
00:00:10
Mokytojo ir moksleivio psichologija: mokyti ar bendradarbiauti
28/71
00:42:36
2 MODULIS: 5 dalis
29/71
00:00:10
Kodėl vaikai kartais veda iš proto?
30/71
00:54:00
2 MODULIS: 6 dalis
31/71
00:00:10
Y, Z ir alfa kartų mokymosi stiliai
32/71
00:45:56
2 MODULIS: 7 dalis
33/71
00:00:10
Kaip pasiekti sėkmę Alfa kartos vaikui
34/71
00:29:12
2 MODULIS: 8 dalis
35/71
00:00:10
2 kilogramai patirties ugdant socialines emocines kompetencijas
36/71
00:34:00
2 MODULIS: 9 dalis
37/71
00:00:10
Eneagrama: mokytojo ir jo mokinio pasauliai. Kaip susikalbėti?
38/71
01:03:43
2 MODULIS: 10 dalis
39/71
00:00:10
Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, įtrauktis. Geriausios patirtys
40/71
00:40:52
2 MODULIS: 11 dalis
41/71
00:00:10
Mąstymo žemėlapiai
42/71
00:45:04
2 MODULIS: 12 dalis
43/71
00:00:10
Kitoks požiūris: ugdymo strategija pagal vaiko veidą
44/71
00:57:50
2 MODULIS: 13 dalis
45/71
00:00:10
Kas skatina, o kas žlugdo kūrybiškumą
46/71
00:45:46
2 MODULIS: 14 dalis
47/71
00:00:10
„Sudėtingi” vaikai ar tėvai? Darbas su tėvais pedagogo praktikoje
48/71
00:36:22
2 MODULIS: 15 dalis
49/71
00:00:10
Pamokos pardavimas per 45 minutes
50/71
00:20:16
2 MODULIS: 16 dalis
51/71
00:00:10
Kaip moko sėkmingiausi pasaulio mokytojai
52/71
00:51:24
2 MODULIS: 17 dalis
53/71
00:00:10
Mokymosi motyvacija: įsitikinimų galia
54/71
00:31:45
2 MODULIS: 18 dalis
55/71
00:00:10
Individuali pažanga – visapusiškas mokinių vertinimo įrankis
56/71
00:20:37
2 MODULIS: 19 dalis
57/71
00:00:10
Mokinių pasiekimų vertinimas: praktika, teorija ir vizija
58/71
00:29:35
2 MODULIS: 20 dalis
59/71
00:00:10
Psichologiniai mokinių vertinimo aspektai
60/71
00:29:28
2 MODULIS: 21 dalis
61/71
00:00:10
Socialinis emocinis ugdymas ir formuojamasis vertinimas
62/71
00:30:39
2 MODULIS: 22 dalis
63/71
00:00:10
Individualios mokinio pažangos (įsi)vertinimas socialinio emocinio ugdymo kontekste
64/71
00:25:05
2 MODULIS: 23 dalis
65/71
00:00:10
Kas įtakoja vaiko asmenybės ūgtį
66/71
00:16:34
2 MODULIS: 24 dalis
67/71
00:00:10
Vaiko asmenybės ūgties vertinimas - mokinių pasiekimams gerinti
68/71
00:17:15
2 MODULIS: 25 dalis
69/71
00:00:10
Sveikas mokymosi būdas: žinių injekcija ar sistema
70/71
00:41:28
Testas
71/71
00:00:00
Psichologiniai pedagoginio darbo aspektai savęs ir mokinių pažinimo, ugdymo bei vertinimo kontekste (40 val.)
Bendra trukmė 21h 30m
Mokymų dalių viduje: 71
Mokymo dalių sąrašas
1 MODULIS. 1 dalis
1/71
00:00:10
Pedagogo asmenybė ir stresas
2/71
00:48:05
1 MODULIS. 2 dalis
3/71
00:00:10
Stresas ir jo įveikos taikant Kognityvinę elgesio terapiją
4/71
00:41:59
1 MODULIS. 3 dalis
5/71
00:00:10
Emociniai iššūkiai ir psichologinė pagalba mokytojo darbe
6/71
00:20:47
1 MODULIS. 4 dalis
7/71
00:00:10
Stresas žudo ar padeda augti?
8/71
00:34:25
1 MODULIS. 5 dalis
9/71
00:00:10
Greitoji pagalba mokytojui - supervizija
10/71
00:43:58
1 MODULIS. 6 dalis
11/71
00:00:10
Kada ir kam galime perduoti estafetės lazdelę? Mokytojo vienišumas pagalbos vaikams sistemoje
12/71
00:43:56
1 MODULIS. 7 dalis
13/71
00:00:10
Kaip pažadinti „aš noriu ir tai padarysiu“?
14/71
00:28:15
1 MODULIS. 8 dalis
15/71
00:00:10
Asmeninės charizmos atradimas. Atsipalaidavimas ir gyvenimas be streso
16/71
00:43:37
1 MODULIS. 9 dalis
17/71
00:00:10
Apkabink savo baimę
18/71
00:31:48
1 MODULIS. 10 dalis
19/71
00:00:10
Kuo aš tampu, kai nesu mokytojas?
20/71
00:33:36
2 MODULIS: 1 dalis
21/71
00:00:10
Felicitarinė ugdymo paradigma
22/71
00:33:52
2 MODULIS: 2 dalis
23/71
00:00:10
Naujoji (ne)atrastoji karta: modus vivendi
24/71
00:28:56
2 MODULIS: 3 dalis
25/71
00:00:10
Kaip padėti vaikams mokytis
26/71
00:41:30
2 MODULIS: 4 dalis
27/71
00:00:10
Mokytojo ir moksleivio psichologija: mokyti ar bendradarbiauti
28/71
00:42:36
2 MODULIS: 5 dalis
29/71
00:00:10
Kodėl vaikai kartais veda iš proto?
30/71
00:54:00
2 MODULIS: 6 dalis
31/71
00:00:10
Y, Z ir alfa kartų mokymosi stiliai
32/71
00:45:56
2 MODULIS: 7 dalis
33/71
00:00:10
Kaip pasiekti sėkmę Alfa kartos vaikui
34/71
00:29:12
2 MODULIS: 8 dalis
35/71
00:00:10
2 kilogramai patirties ugdant socialines emocines kompetencijas
36/71
00:34:00
2 MODULIS: 9 dalis
37/71
00:00:10
Eneagrama: mokytojo ir jo mokinio pasauliai. Kaip susikalbėti?
38/71
01:03:43
2 MODULIS: 10 dalis
39/71
00:00:10
Vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, įtrauktis. Geriausios patirtys
40/71
00:40:52
2 MODULIS: 11 dalis
41/71
00:00:10
Mąstymo žemėlapiai
42/71
00:45:04
2 MODULIS: 12 dalis
43/71
00:00:10
Kitoks požiūris: ugdymo strategija pagal vaiko veidą
44/71
00:57:50
2 MODULIS: 13 dalis
45/71
00:00:10
Kas skatina, o kas žlugdo kūrybiškumą
46/71
00:45:46
2 MODULIS: 14 dalis
47/71
00:00:10
„Sudėtingi” vaikai ar tėvai? Darbas su tėvais pedagogo praktikoje
48/71
00:36:22
2 MODULIS: 15 dalis
49/71
00:00:10
Pamokos pardavimas per 45 minutes
50/71
00:20:16
2 MODULIS: 16 dalis
51/71
00:00:10
Kaip moko sėkmingiausi pasaulio mokytojai
52/71
00:51:24
2 MODULIS: 17 dalis
53/71
00:00:10
Mokymosi motyvacija: įsitikinimų galia
54/71
00:31:45
2 MODULIS: 18 dalis
55/71
00:00:10
Individuali pažanga – visapusiškas mokinių vertinimo įrankis
56/71
00:20:37
2 MODULIS: 19 dalis
57/71
00:00:10
Mokinių pasiekimų vertinimas: praktika, teorija ir vizija
58/71
00:29:35
2 MODULIS: 20 dalis
59/71
00:00:10
Psichologiniai mokinių vertinimo aspektai
60/71
00:29:28
2 MODULIS: 21 dalis
61/71
00:00:10
Socialinis emocinis ugdymas ir formuojamasis vertinimas
62/71
00:30:39
2 MODULIS: 22 dalis
63/71
00:00:10
Individualios mokinio pažangos (įsi)vertinimas socialinio emocinio ugdymo kontekste
64/71
00:25:05
2 MODULIS: 23 dalis
65/71
00:00:10
Kas įtakoja vaiko asmenybės ūgtį
66/71
00:16:34
2 MODULIS: 24 dalis
67/71
00:00:10
Vaiko asmenybės ūgties vertinimas - mokinių pasiekimams gerinti
68/71
00:17:15
2 MODULIS: 25 dalis
69/71
00:00:10
Sveikas mokymosi būdas: žinių injekcija ar sistema
70/71
00:41:28
Testas
71/71
00:00:00
Įsigykite šį mokymą
1 Prieiga
40,00 €
Populiariausia
1 prieiga
0,00 €
Narystės kaina tik
12,00 €
7,92 € / mėn.