-
1.
Anonsas
0:00:30
-
2.
1. MODULIS: „Bendravimas ir bendradarbiavimas su vaikais mokykloje: vaikų auklėjimas ir ugdymas su meile ir logika“
0:01:39
-
3.
Įžanga
0:03:10
-
4.
Santykių pamatas
0:00:05
-
5.
Meilė ir pagarba
0:01:20
-
6.
Empatija
0:01:45
-
7.
Pavyzdys
0:01:02
-
8.
Patirtis
0:00:42
-
9.
Dalies reziumė
0:00:27
-
10.
Kertinės sienos
0:00:05
-
11.
Ugdyti tinkamą savivertę
0:03:20
-
12.
Pasidalinti kontrole
0:01:49
-
13.
Vaikai sprendžia problemas
0:01:18
-
14.
Nuoširdi empatija, o tada pasekmės
0:03:30
-
15.
Dalies reziumė
0:00:27
-
16.
Kaip bendraujame?
0:00:05
-
17.
Įvykdytini sakiniai
0:01:43
-
18.
Teigiami santykiai
0:04:40
-
19.
Veikiame be pykčio
0:03:07
-
20.
Valdome situaciją
0:02:01
-
21.
Dalies reziumė
0:00:22
-
22.
Be ko neišsiversime?
0:00:05
-
23.
Klasės taisyklės
0:02:57
-
24.
Jei mokinys mane myli...
0:03:51
-
25.
Kas mums padeda?
0:00:05
-
26.
Keičiame nuostatas, ne elgesį
0:04:59
-
27.
Time out
0:06:04
-
28.
Nenaudojame grąsinimų ir įspėjimų, sarkazmo
0:01:10
-
29.
Mokytojas geras, elgesys netinkamas
0:00:24
-
30.
Dalies reziumė
0:00:18
-
31.
Vertinimas
0:00:05
-
32.
Vertinimo įtaka savivertei
0:02:14
-
33.
Kai pažymiai – bausmė
0:01:05
-
34.
Elgesys neįtakoja vertinimo
0:02:10
-
35.
Apdovanojimai ir nuobaudos
0:01:18
-
36.
Dalies reziumė
0:00:45
-
37.
Žodžiai, kuriais kalbame
0:00:05
-
38.
Niekada nesakome...
0:02:01
-
39.
Žinome, kokio gylio klausimus užduoti
0:01:36
-
40.
Kada kalbamės, o kada tylime
0:00:41
-
41.
Koks elgesys kur tinkamas
0:01:40
-
42.
Dalies reziumė
0:00:32
-
43.
Pasirinkimai
0:00:05
-
44.
Pasirinkimų daugybė, kai vaikas elgiasi gerai
0:00:54
-
45.
Pasirinkimai saugūs visiems, tinkami jums
0:00:46
-
46.
Arba – arba
0:00:15
-
47.
Pasirinkimai, kai esate laimingas
0:00:32
-
48.
Dalies reziumė
0:00:18
-
49.
Problemų sprendimas
0:00:05
-
50.
Susikaupimas ir Empatija
0:00:29
-
51.
“Ką ketini daryti?”
0:00:12
-
52.
Jei nežino, pats, gal nori pasiūlymų? Ir Leisti pasirinkti
0:00:21
-
53.
Dalies reziumė
0:00:36
-
54.
Tinkamos pasekmės
0:00:11
-
55.
Susietos su elgesiu ir dabartimi
0:00:14
-
56.
Pateikiamos su Empatija, neprimetamos su pykčiu
0:00:31
-
57.
Įvykdomos ir moko išminties
0:00:57
-
58.
Dalies reziumė
0:01:45
-
59.
Ką daryti?
0:00:05
-
60.
Nežinau pasekmės? Neturiu laiko?
0:01:06
-
61.
Supykau?
0:00:48
-
62.
Elgiasi netinkamai, nesugalvoju, ką daryti?
0:01:54
-
63.
Neklauso?
0:01:07
-
64.
Dalies reziumė
0:00:37
-
65.
Mitai
0:00:17
-
66.
Vaikai neturi jausti liūdesio/vidinio skausmo
0:00:32
-
67.
Turiu viską žinoti, būti ekspertas
0:00:50
-
68.
Problemas turiu spręsti čia pat, kuo skubiau
0:00:23
-
69.
Vaikas netinkamai elgiasi, nes nori mane įskaudinti/išvesti iš proto
0:00:23
-
70.
Dalies reziumė
0:00:31
-
71.
Dvikovos
0:00:05
-
72.
Pyktis ir sarkazmas vs Empatija
0:00:53
-
73.
Nurodymai vs Pasirinkimai
0:00:17
-
74.
Ką aš sakau vs Ko aš klausiu
0:00:33
-
75.
Neįvykdomos vs Įvykdomos
0:00:24
-
76.
Dalies reziumė
0:00:29
-
77.
Ar kažką keisime?
0:00:05
-
78.
Kokiais žodžiais giriu mokinį?
0:00:39
-
79.
Kokiais žodžiais pykstu?
0:00:14
-
80.
Kokiais žodžiais nurodau, įspėju?
0:00:11
-
81.
Kaip sprendžiu problemas ir kokias pasekmes duodu?
0:00:34
-
82.
Mokymo santrauka
0:01:37
-
83.
2 MODULIS: „Švietimo ir mokymosi pagalbos mokymosi sunkumų turinčiam mokiniui teikimas mokykloje“
0:01:39
-
84.
Įžanga
0:00:43
-
85.
Švietimo ir mokymosi pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
0:00:05
-
86.
ŠVIETIMO ir mokymosi pagalba
0:01:08
-
87.
Švietimo ir mokymosi pagalbos teikimo dalyviai
0:03:10
-
88.
Švietimo pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
0:07:14
-
89.
Švietimo pagalbos specialistų Bendradarbiavimo ir įsitraukimo svarba
0:00:34
-
90.
Švietimo pagalbos komanda – kokia ji?
0:02:17
-
91.
Švietimo pagalbos komanda – kam ji?
0:00:50
-
92.
Kuruojančio asmens paskyrimas
0:00:05
-
93.
Kaip nepasiklysti tarp pagalbos teikėjų?
0:01:21
-
94.
Atsakingas kiekvieno darbas ir kuruojantis asmuo
0:01:45
-
95.
Kuratorius – kaip jis veikia?
0:03:37
-
96.
Bendradarbiavimo pavyzdys valdant netinkamą mokinio elgesį
0:00:41
-
97.
Elgesio stebėjimo lapo skyrimo algoritmas
0:01:07
-
98.
Sutarties pasirašymo svarba
0:03:28
-
99.
Specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymas
0:00:25
-
100.
KADA reikalingas tyrimas ar atidesnė priežiūra?
0:05:21
-
101.
Švietimo pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
0:02:20
-
102.
Ugdymo pritaikymas, diferencijavimas, mokinio vertinimas
0:00:21
-
103.
Pritaikymas - bendra informacija
0:03:55
-
104.
Pritaikymas ir diferencijavimas - kokiais būdais
0:07:38
-
105.
Pritaikymas ir diferencijavimas - papildomos priemonės
0:04:09
-
106.
Į pagalbą - Bloom‘o taksonomija
0:02:32
-
107.
Ką renkuosi?
0:02:30
-
108.
Vertinimas: ką nurodo ugdymo planai?
0:04:27
-
109.
Vertinimas: kaip vertinti rekomenduojama?
0:03:40
-
110.
Vertinimas: svarbu atkreipti dėmesį!
0:03:38
-
111.
Nuolatinis situacijos stebėjimas, santykių palaikymas
0:00:05
-
112.
Gera pradžia – pusė darbo
0:02:46
-
113.
Pamokos, kurioje yra SUP turintis mokinys, stebėjimas
0:03:08
-
114.
Mokymo santrauka
0:03:02
-
115.
3 MODULIS: „Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų sutrikimų apibūdinimas, rekomendacijos ugdymui ir mokymo priemonių pavyzdžiai: svarbiausi akcentai“
0:02:16
-
116.
Intelekto sutrikimai
0:00:05
-
117.
Svarbiausi akcentai
0:06:07
-
118.
Sunkumai
0:06:47
-
119.
Galios
0:05:25
-
120.
Apibendrinimas
0:02:32
-
121.
Įvairiapusiai raidos sutrikimai
0:00:05
-
122.
Svarbiausi akcentai
0:13:49
-
123.
Sunkumai
0:05:15
-
124.
Galios
0:03:53
-
125.
Apibendrinimas
0:01:27
-
126.
Klausos sutrikimai
0:00:05
-
127.
Svarbiausi akcentai
0:04:33
-
128.
Sunkumai
0:04:31
-
129.
Galios
0:01:22
-
130.
Apibendrinimas
0:01:49
-
131.
Elgesio ir/ar emocijų sutrikimai
0:00:05
-
132.
Svarbiausi akcentai
0:03:30
-
133.
Sunkumai
0:04:40
-
134.
Galios
0:02:11
-
135.
Apibendrinimas
0:01:04
-
136.
Mokymosi sutrikimai: bendrieji ir specifiniai (skaitymo, rašymo, matematikos)
0:00:05
-
137.
Svarbiausi akcentai
0:03:51
-
138.
Sunkumai
0:02:00
-
139.
Galios
0:01:45
-
140.
Apibendrinimas
0:01:27
-
141.
Kalbėjimo ir kalbos sutrikimai, mokymosi sunkumai dėl sulėtėjusios raidos
0:00:05
-
142.
Svarbiausi akcentai
0:02:45
-
143.
Sunkumai
0:02:15
-
144.
Galios
0:00:46
-
145.
Apibendrinimas
0:01:19
-
146.
Kiti sutrikimai
0:01:30
-
147.
Kodėl verta integruoti?
0:03:23
-
148.
Rekomendacijos ugdymui
0:00:17
-
149.
Bendrosios rekomendacijos
0:02:17
-
150.
Kalbėjimui
0:02:36
-
151.
Klausymuisi
0:02:53
-
152.
Rašymui
0:05:28
-
153.
Skaitymui
0:02:35
-
154.
Matematikai
0:02:57
-
155.
Mokymo santrauka
0:03:28
-
156.
4 MODULIS: „Elgesio sutrikimų turintis (EST) mokinys mano klasėje - kaip siekti pažangos?“
0:02:30
-
157.
Įžanga
0:02:15
-
158.
Bendros žinios apie EST vaikus
0:00:03
-
159.
Apibrėžimas
0:02:14
-
160.
Problemos, kylančios klasėje
0:00:48
-
161.
Problemos, kylančios namie
0:01:02
-
162.
Sutrikimo priežastys
0:01:44
-
163.
Tinkamos mitybos svarba
0:01:08
-
164.
EST mokinių stipriosios pusės
0:00:49
-
165.
EST vaikams draugiška klasė
0:00:33
-
166.
Šilti ir teigiami santykiai
0:02:29
-
167.
Klasės aplinka
0:05:48
-
168.
Režimas
0:03:25
-
169.
Pamoka, patraukianti dėmesį
0:04:39
-
170.
Mokiniai padeda mokiniams
0:01:18
-
171.
Patarimai tam tikros pamokos dalims ir problemoms spręsti
0:00:03
-
172.
Rašymo ir kitos užduotys, atliekamos sėdint
0:11:00
-
173.
Skaitymo užduotys
0:04:19
-
174.
Testai, savarankiški, kontroliniai darbai
0:03:17
-
175.
Mokymas mokytis, organizuotai veikti
0:01:54
-
176.
Socialinių įgūdžių mokymas
0:02:14
-
177.
Problemų sprendimas
0:02:08
-
178.
Elgesio valdymo pagrindai
0:00:03
-
179.
Ar užtenka vien puikiai suorganizuotos pamokos?
0:00:41
-
180.
Klasės taisyklės
0:04:51
-
181.
Mokinių įtraukimas į pamoką
0:01:14
-
182.
Paskatinimai
0:01:12
-
183.
Tinkami pagyrimai
0:03:03
-
184.
Efektyvus drausminimas
0:07:46
-
185.
Tinkamas netinkamo elgesio aptarimas
0:02:58
-
186.
Dalies reziumė: Sujungus visa tai gausime...
0:00:41
-
187.
Kai to neužtenka...
0:00:03
-
188.
Nustatome ir įvertiname problemą
0:04:01
-
189.
Parenkame konkretų tikslą
0:00:39
-
190.
Patarimai parenkant ir vykdant norimą tikslą
0:01:56
-
191.
Motyvuojame elgesio pokyčius
0:00:22
-
192.
Veiklos, privelegijos, apdovanojimai
0:01:21
-
193.
Taškai, „bonusai“
0:03:13
-
194.
Pasekmės
0:04:14
-
195.
Ko nedaryti, kad planas veiktų
0:01:34
-
196.
Pagrindinės priežastys, dėl kurių planas gali nepavykti
0:01:03
-
197.
Bendradarbiavimas su tėvais
0:01:25
-
198.
Dirbkime KARTU
0:01:47
-
199.
Tinkamai užduokime namų darbus
0:02:21
-
200.
Patarimai tėvams dėl namų darbų
0:02:47
-
201.
Galimi apdovanojimai namie
0:00:30
-
202.
Mokymo santrauka
0:10:49
-
203.
5 MODULIS: „Veiksmingi mokymo metodai pamokoje, kurioje ugdomas specialiųjų ugdymosi poreikių turintis mokinys“
0:02:01
-
204.
Įžanga
0:01:28
-
205.
Be ko pamokos geriau nepradėti?
0:00:03
-
206.
Klasės taisyklės
0:07:20
-
207.
Pamokos tikslas ir uždaviniai
0:03:35
-
208.
Nuoširdus dėmesys ir empatija
0:03:43
-
209.
Tarpinis vertinimas
0:05:14
-
210.
Žaidimai
0:07:21
-
211.
Kaip mokyti ir padėti tiems, kurie nuolat nieko nesupranta?
0:00:36
-
212.
Kaip mes mokomės?
0:02:16
-
213.
Vaizdinė medžiaga žingsniais
0:04:10
-
214.
Mokant pasitelkti visais suvokimo būdais
0:02:29
-
215.
Kaip patarti ir neprarasti kontrolės
0:03:18
-
216.
Dalies reziumė
0:00:52
-
217.
Taisyklių atmintinė
0:00:31
-
218.
Kodėl ji tokia naudinga?
0:01:46
-
219.
Į ką svarbu atsižvelgti sudarant?
0:00:47
-
220.
Pavyzdžiai
0:02:30
-
221.
Eksperimentai pamokoje
0:00:17
-
222.
Kaip eksperimentai pasitarnauja pamokose?
0:02:24
-
223.
Kaip jie įsilieja į pamoką?
0:00:48
-
224.
Kokie tie eksperimentai?
0:04:43
-
225.
Mokymo santrauka
0:04:08
-
226.
Testas (10 klausimų)