Švietimo ir mokymosi pagalbos mokymosi sunkumų turinčiam mokiniui teikimas mokykloje

  • 1.
    Anonsas
    0:01:39
  • 2.
    Įžanga
    0:00:43
  • 3.
    Švietimo ir mokymosi pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
    0:00:05
  • 4.
    ŠVIETIMO ir mokymosi pagalba
    0:01:08
  • 5.
    Švietimo ir mokymosi pagalbos teikimo dalyviai
    0:03:10
  • 6.
    Švietimo pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
    0:07:14
  • 7.
    Švietimo pagalbos specialistų Bendradarbiavimo ir įsitraukimo svarba
    0:00:34
  • 8.
    Švietimo pagalbos komanda – kokia ji?
    0:02:17
  • 9.
    Švietimo pagalbos komanda – kam ji?
    0:00:50
  • 10.
    Kuruojančio asmens paskyrimas
    0:00:05
  • 11.
    Kaip nepasiklysti tarp pagalbos teikėjų?
    0:01:21
  • 12.
    Atsakingas kiekvieno darbas ir kuruojantis asmuo
    0:01:45
  • 13.
    Kuratorius – kaip jis veikia?
    0:03:37
  • 14.
    Bendradarbiavimo pavyzdys valdant netinkamą mokinio elgesį
    0:00:41
  • 15.
    Elgesio stebėjimo lapo skyrimo algoritmas
    0:01:07
  • 16.
    Sutarties pasirašymo svarba
    0:03:28
  • 17.
    Specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymas
    0:00:25
  • 18.
    KADA reikalingas tyrimas ar atidesnė priežiūra?
    0:05:21
  • 19.
    Švietimo pagalbos mokiniui teikimo algoritmas
    0:02:20
  • 20.
    Ugdymo pritaikymas, diferencijavimas, mokinio vertinimas
    0:00:21
  • 21.
    Pritaikymas - bendra informacija
    0:03:55
  • 22.
    Pritaikymas ir diferencijavimas - kokiais būdais
    0:07:38
  • 23.
    Pritaikymas ir diferencijavimas - papildomos priemonės
    0:04:09
  • 24.
    Į pagalbą - Bloom‘o taksonomija
    0:02:32
  • 25.
    Ką renkuosi?
    0:02:30
  • 26.
    Vertinimas: ką nurodo ugdymo planai?
    0:04:27
  • 27.
    Vertinimas: kaip vertinti rekomenduojama?
    0:03:40
  • 28.
    Vertinimas: svarbu atkreipti dėmesį!
    0:03:38
  • 29.
    Nuolatinis situacijos stebėjimas, santykių palaikymas
    0:00:05
  • 30.
    Gera pradžia – pusė darbo
    0:02:46
  • 31.
    Pamokos, kurioje yra SUP turintis mokinys, stebėjimas
    0:03:08
  • 32.
    Mokymo santrauka
    0:03:02
  • 33.
    Testas (5 klausimų)

Priskirti mokymą

Šis mokymas yra ilgalaikės programos Specialiųjų ugdymosi poreikių turintis mokinys mokykloje: aš Tave suprantu, aš galiu Tau padėti, aš moku Tave mokyti, aš esu Tavo draugas! (40 val. Kodas: 211000900) dalis. Norintiems gauti ne 8 val. pažymėjimą (tik už šį modulį), o žiūrėti pilną programą ir gauti už ją pažymėjimą - prašome įsigyti prieigą prie pilnos programos čia>>

Mokykloje itin svarbu efektyviai spręsti problemas, kylančias dėl mokinio mokymosi, eglesio ar drausmės sunkumų. Remdamasi sėkminga darbo savo mokykloje patirtimi, papasakosiu, kokie dalyviai svarbiausi sprendžiant tokias problemas, kaip jie turėtų veikti, kuo vadovautis. Taip pat, sužinosite, kada jau verta sunerimti ir apsvarstyti poreikį nustatyti mokinio specialiuosius ugdymosi poreikius, kaip tai atlikti, kuo vadovautis pritaikant programą mokiniui, kaip vertinti mokinį su specialiaisiais ugdymosi poreikiais.

Kam skirtas mokymas?

Mokymas skirtas pedagogams, švietimo pagalbos specialistams, mokyklos administracijai.

Mokymo metu sužinosite:

Kaip efektyviai spręsti problemas, kylančias dėl mokinio mokymosi, eglesio ar drausmės sunkumų? 
Kas turėtų būti svarbiausi problemų sprendimo proceso dalyviai ir kaip jie turėtų veikti? 
Kaip vykdomas specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymas?
Kaip tinkamai pritaikyti programą specialiųjų poreikių turinčiam mokiniui?
Kaip vertinti mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių?

Po mokymo gebėsite:

Efektyviai spręsti problemas, kylančias dėl mokinių mokymosi, elgesio, drausmės; suprasite bendradarbiavimo svarbą; skirti, kada reikalinga tirti mokinį dėl specialiųjų ugdymosi poreikių; pritaikyti ugdymo programą mokiniui su su specialiaisiais ugdymosi poreikiais; tinkamai vertinti mokinį su specialiaisiais ugdymosi poreikiais.

Mokymą sudaro:

-    Skaidrės;
-    Praktiniai pavyzdžiai.
 

Vertinimų komentarai

Alma

Modesta

Laura

Švenčionių

Vilma

Rasa
Puiku, vertinga patirtis.

Ramune
šauni lektorė, labai viską aiškiai išdėstė.

Kristina

Ana

Skaidrė

Alva
Aiškiai, paprastai ir labai nuoširdžiai pateikta medžiaga

Švenčionių r. Švenčionėlių

8 val. + papildoma medžiaga + testai + klausimai lektoriui
(4.83/58 balsai)

KOMENTARAI
58
PERŽIŪROS
1961

Eglė Saikauskienė

egle saikauskiene

MOKYTOJAS-PRAKTIKAS

Specialioji pedagogė - metodininkė

Mokymai
4

Pedagogas.lt

pedagogas.lt
Pedagogas.lt –tai nuotoliniai kvalifikacijos tobulinimo mokymai, kursai ir seminarai (webinarai) pedagogams.