Dirbtinio intelekto atsakymai gali būti naudingi, tačiau jie ne visuomet yra tikslūs, patikimi ar saugūs. Mokytojui svarbu mokėti atskirti, kada DI informacija yra tinkama naudoti ugdymo procese, o kada būtina papildoma patikra. Ir kaip užtikrinti savo bei mokinių duomenų saugumą dirbant su šiomis technologijomis.
Šiame seminare dalyviai:
-
išmoks atpažinti klaidinančią ar netikslią DI informaciją arba kaip formuoti užklausą vengiant netikslių atsakymų;
-
išmoks taikyti metodus sugeneruotai informacijai vertinti;
-
supras, kaip veikia duomenų saugumas naudojantis DI įrankiais;
-
supras, kaip veikia duomenų saugumas naudojantis DI įrankiais;
-
sužinos, kaip pasirinkti atsakingo naudojimo principus kasdienėje veikloje;
- taikyti praktines gaires, kaip DI naudoti saugiai ir prasmingai.
Praktinių užduočių metu dalyviai analizuos įvairius DI atsakymų pavyzdžius, mokysis juos tikrinti, vertins informacijos patikimumą ir aptars, kaip užtikrinti savo bei mokinių duomenų apsaugą.
Tikslas – suteikti mokytojams žinias ir įgūdžius, kaip dirbti su DI saugiai ir atsakingai, kad sugeneruota informacija būtų naudinga bei patikima ugdymo procese.