Kaip padėti mokiniui žengti į sceną? Finaliniai štrichai | Pedagogas.lt

Kaip padėti mokiniui žengti į sceną? Finaliniai štrichai

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/20

00:00:58

Kas yra baimė?

2/20

00:12:11

Scenos baimė

3/20

00:15:26

Jaudulys prieš koncertą, būsenos

4/20

00:10:36

Dažnai kylantys klausimai ir atsakymai

5/20

00:24:25

Būdai scenos baimei įveikti. Patarimai kalbėtojams

6/20

00:09:33

Būdai scenos baimei įveikti. Mokinio paruošimas

7/20

00:06:55

Bravo metodas

8/20

00:03:12

5-4-3-2-1 metodas

9/20

00:03:14

„Inkaro” metodas

10/20

00:03:09

„Minčių žemėlapio” metodas

11/20

00:00:35

Kovoti ar bėgti?

12/20

00:00:18

Kvėpavimo pratimai, skirti nusiraminimui

13/20

00:00:44

Akupresūra ir lengvas masažas

14/20

00:00:57

Praktiniai atlikėjų ir pedagogų patarimai

15/20

00:03:21

Atlikimo meistriškumas ir patiriamos baimės

16/20

00:00:26

„Antrinė” scenos baimė. Reakcija į mokinį - atlikėja

17/20

00:01:08

Klausimų - atsakymų sesija

18/20

00:06:06

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

19/20

Testas

20/20

Mokymo medžiaga

Svarbi informacija

  • Ilgalaikių programų rengimą ir renginius organizuoja bei kvalifikacijos programas ruošia VšĮ Gyvenimo Universitetas LT (akreditacijos pažymos Nr. IVP-38).  Šio mokymo dalyviai gaus 6 val. KT pažymas.


 

Scenos baimė yra viena iš didžiausių mokinio baimių. Į sceną žengiantis asmuo bijo nesėkmės, nevaldo savo minčių, kūno, dažniausiai pasimeta ir deramai nebeparodo gebėjimų, kuriuos įgijo besiruošdamas. Daugelis žmonių jaudinasi prieš egzaminus ir jų metu. 

 

Seminare nagrinėsime scenos baimės atsiradimo priežastis ir pateiksime būdų jai įveikti.

 

 

Mokymo metu sužinosite:

  • kas yra BRAVO metodas ir kaip jį pritaikyti mokymo procese;
  • ar scenos baimė yra normalus dalykas;
  • ar nervingumas yra baimė;
  • kas padeda įveikti nerimą ir nervingumą;
  • kaip suvaldyti scenos baimę.

 

Po mokymo gebėsite (praktiniai įgūdžiai/metodai):

  • padėti mokiniams įveikti scenos baimę;
  • baimę ir nervingumą pakeisti teigiamomis emocijomis;
  • taikyti pratimus, kurie padės atsikratyti baimės mokantis;
  • tinkamai planuoti laiką pasiruošimo etape;
  • valdyti judėjimą (įėjimą ir išėjimą) scenoje;
  • pažinti ir vizualizuoti mokymosi procesus ir sąlygas;
  • mokymo procese naudoti BRAVO metodą.

 

Mokymą sudaro:

  • praktiniai pavyzdžiai;
  • rekomendacijos;
  • atmintinės;
  • situacijų analizės.

 

Lektoriai

Gytis Cinauskas

Gytis Cinauskas

Nacionalinės M.K. Čiurlionio menų mokyklos mokytojas metodininkas, Vilniaus B.Dvarionio dešimtmetės muzikos mokyklos mokytojas metodininkas ir koncertmeisteris ekspertas bei LMTA Muzikos fakulteto Kamerinio ansamblio katedros lektorius.

Atsiliepimai