Skaitymo strategijų taikymas | Pedagogas.lt

Skaitymo strategijų taikymas

Dalintis

Mokymo dalių sąrašas

Įžanga

1/14

00:04:28

Skaitymo strategijos:aiškinamosios, sisteminamosios, savikontrolės (I dalis)

2/14

00:04:59

Propagandos rūšys

3/14

00:02:04

Problemos analizė

4/14

00:06:59

Teksto suvokimo užduotys

5/14

00:08:46

Lyginamoji teksto analizė

6/14

00:16:49

Tekstų lyginimo užduotys

7/14

00:07:06

Atmintis.Simbolis.Modelis

8/14

00:08:08

Literatūros gramatika (II dalis)

9/14

00:00:39

Santykio su tekstu apibūdinimas savais žodžiais

10/14

00:08:20

Teksto kompozicija arba grafinis vaizdas

11/14

00:07:52

Klausimai-atsakymai

12/14

00:13:03

Įvertinkite žiūrėtą mokymą

13/14

Testas

14/14

Mokymo medžiaga

Informacija

Šis mokymas yra skirtas lietuvių kalbos ir literatūros pedagogams, kurie nori pasiruošti 9-12 klasių mokinių programos atnaujinimo pakeitimams, gebėti vertinti mokinių pažangą ir įgytas kompetencijas bei tobulėti patys. 


Mokymas yra 3 mokymų ciklo „Atnaujintos lietuvių kalbos ir literatūros programos praktinis įgyvendinimas“ dalis. 


3 mokymų ciklą sudaro šie mokymai:



Šis pirmasis ciklo mokymas „Skaitymo strategijų taikymas analizuojant įvairių žanrų kūrinius“ skirtas mokytojams lituanistams. Pateiktos skirtingos skaitymo strategijos bus naudingos mokytojams, dirbantiems pagal atnaujintą lietuvių kalbos ir literatūros programą 11-12 (III-IV gimnazijos) klasėje. Tačiau pateikta medžiaga, siūlomi metodai, užduotys, kūrybiškumą ir kitas kompetencijas ugdančios veiklos lengvai pritaikomos ir 9-10 (I-II gimnazijos) klasių mokiniams. 


Mokymo metu sužinosite:

  • kokias skaitymo strategijas taikyti norint suprasti ir interpretuoti įvairius grožinės, negrožinės literatūros tekstus;
  • kaip ugdyti sąmoningą skaitytoją remiantis skaitymo strategijomis;
  • kokius metodus taikyti, kad mokiniai išmoktų skaitymo strategijų;
  • ko reikia, kad skaitytojas patirtų skaitymo malonumą.



 Po mokymo gebėsite:

  • praktiškai taikyti skaitymo strategijas analizuojant įvairių žanrų kūrinius, parodyti kūrinių tarpusavio sąsajas ir interpretacijų įvairovę;
  • pateiktas praktines užduotis ir skaitymo strategijas lengvai pritaikyti pamokose.



Lektoriai

Vida  Lisauskienė

Vida Lisauskienė

Vilniaus licėjaus lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja ekspertė. 2016 ir 2023 metų Programos atnaujinimo grupės narė, metodinių rekomendacijų pagal atnaujintą programą bendraautorė, ,,Baltų lankų“11-12 klasei ir LLTI vadovėlių 9-10 klasei ir teksto

Atsiliepimai